7 Reacties

één maand geleden

Ik werk op kdv maar bij ons gebeurd dat niet hoor dus zal er zeker navragen waarom dat zo is

één maand geleden

Hoi mama! Allereerst je bent geen overdreven beschermende moeder, je wilt het beste voor je kleintje! Voor zover ik weet mag je flesvoeding absoluut niet een 2e keer opwarmen. Ik zou echt gewoon even goed kletsen met de leidsters daar en vertellen wat je dwars zit en samen zoeken naar een oplossing. Het gaat hier nogmaals wel om jou kleintje😊 Succes!🥰

één maand geleden

Aangeven dat je dat voor je baby niet wil en uitleggen waarom.

één maand geleden

Hai! Ik werk ook op een kinderopvang en wij warmen de restjes ook niet op, we proberen het soms kort erna nog aan te bieden en mocht het kindje er echt geen behoefte aan hebben dan gooien we het gewoon weg.

één maand geleden

Je kan het 1 uur na bereiding nog gebruiken. Ik warm het ook nog wel eens extra op omdat ze van een warme fles houd. Maar dat is wat je zelf prettig vind. Als je iets niet fijn vind gewoon aangeven. Dat vinden leidsters alleen maar fijn. Dat hebben ze liever dan dat je er mee rond blijft lopen.

één maand geleden

Ik zou het gewoon bespreken! Wij hadden juist dat de restjes borstvoeding weggegooid werden (😭), terwijl wij bij de intake gezegd hadden dat onze dame het koud kan drinken, en je het zo onbeperkt kan aanbieden (omdat het niet opgewarmd is, en terug de koelkast in natuurlijk). En anders zou ik de restjes voor bad gebruiken. Besproken, en nu krijgen we netjes de restjes mee naar huis! Ik denk dat je in welke situatie dan ook het gewoon moet bespreken, zo blijft je relatie met het kdv ook gezond en zij werken ook beter met feedback die ze optijd horen ipv iets achteraf 🤗