9 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook een hydrofiele doeken-sabbelaar hoor! Verder draait hij sinds kort graag z'n gezicht in het matras als hij op z'n zij ligt 馃 dus daar zijn we druk mee 's nachts

3 maanden geleden

Kan hij misschien wat last hebben van zn oortje waardoor hij dat doet. Met drinken of slikken kan er soms ook wat meer druk op de oortjes komen

3 maanden geleden

Reactie op Liene91

Hier ook een hydrofiele doeken-sabbelaar hoor! Verder draait hij sinds kort ...
Misschien biedt de aerosleep matrastopper uitkomt voor jullie nachtrust? ;-) Dan kunnen ze blijven ademen door de wafelstructuur.

3 maanden geleden

Reactie op Eva2024

Kan hij misschien wat last hebben van zn oortje waardoor hij dat doet. Met ...
Zou kunnen! Maar zou hij dan niet ook nog andere dingen moeten vertonen? Huilen etc? Las ook dat het kan komen door vermoeidheid!

3 maanden geleden

Reactie op Liene91

Hier ook een hydrofiele doeken-sabbelaar hoor! Verder draait hij sinds kort ...
Oh pff drama zeg... zo'n zijligkussen heb je al neem ik aan?

3 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Zou kunnen! Maar zou hij dan niet ook nog andere dingen moeten vertonen? Hu ...
Klopt, mijn dochter is nu 3jaar en doet het ook al sinds ze zo klein is, is nog steeds een gewoonte vanuit toen ze zo klein was. Vaak als ze moe is of savonds op de bank zit met haar speen in doet ze dit ook.

3 maanden geleden

Niet echt vreemd maar mijn dochter kriebelt zichzelf in haar haar als ze lekker ligt te spelen, zo schattig. En sinds ze geluidjes kan maken, maakt ze regelmatig een geluid dat klinkt als "mmmpoep" 馃ぃ ben blij dat iemand het lekker vindt 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Ja misschien wel inderdaad. Als oortjes ontstoken ofzo zijn is dat heel pijnlijk dus zal je ind wel meer merken

2 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Mijn dochter (10wkn) doet het ook. Als ze gaat slapen stopt ze haar duim in haar mond en vouwt haar oortje dubbel. Ik dacht eerst ook aan oorontsteking maar bij gebrek aan andere klachten lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk. Vind het nu vooral heel schattig.