3 Reacties

vorig jaar

Ik heb hier zelf de PRO V2 liggen; vond het zelf wel fijn dat deze minder geluid maakte en de reviews over de verschillende standen waren voor mij ook een reden om deze te kiezen over de PRO. Of hij het verschil echt waard is, vind ik lastig oordelen. Heb hem helaas maar een keer of 5 kunnen gebruiken omdat mijn productie onvoldoende was voor onze kleine en we uiteindelijk zijn overgestapt op kunstvoeding. Mocht je willen, mag je hem ook voor een kleiner prijsje van mij overnemen. Hij is dus maar een keer of 5 gebruikt en in mei nieuw aangeschaft.

vorig jaar

Heb zelf ook super veel onderzoek gedaan naar alle verschillende soorten, ook die een beetje nog een normale prijs zijn en waar ik veel goede recensies over las. Ik kwam ook uit op de vulpes pro, ik heb degene die je niet met je telefoon kan verbinden iig. Vind het een super fijne kolf, past in me eigen voedingsbhs en neem m overal mee naartoe auto wandelen sauna winkels, scheelt een hoop tijd. Qua geluid hoor je hem wel als je bijv thuis ben maar k ben vaak de deur uit en niemand die wat door heeft. Is makkelijk schoon te maken ook heeft maar 5 onderdelen, laatst was me productie wat minder en toen moest ik dat zuig dingetje vervangen maar die krijg je er ook extra bij vanaf het begin. Hij gaat automatisch uit en heeft meerdere standen, ik heb m altijd op de snelste stand, of soms masseer stand en dan de snelle opbrengt stand. Je kan de batterij zeker 3 soms 4 sessies gebruiken, ik heb er zelf 2 en gebruik er maar 1 tegelijk.. kortom ben super blij ermee!

vorig jaar

Ik heb ook de pro zonder Bluetooth en hij is echt fantastisch! Gebruik hem 3 maanden, op het werk, thuis, onderweg. Hij past in m’n voedingsbh en dat die draadloos is is echt top. Doet niet onder voor een dure elvie bijvoorbeeld.