28 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook de vulpes kolf gebruikt, mijn opbrengst was super. Ookal was het eerst wel even zoeken naar de juiste stand voor mij
2 maanden geleden
Reactie op jessicaxdejong
Hier ook de vulpes kolf gebruikt, mijn opbrengst was super. Ookal was het e ...
Ook snel? Ik heb uiteindelijk wel opbrengst maar binnen een kwartier bijvoorbeeld echt weinig
2 maanden geleden
Reactie op Taurus1994
Ook snel? Ik heb uiteindelijk wel opbrengst maar binnen een kwartier bijvoo ...
Ik kolfde 20 min. In het begin 30 min. Ik had sowieso moeten met het opgang laten komen van mijn Bv
2 maanden geleden
Reactie op TessaJa
Ik heb ook de vulpes kolf en bij mij werkt hij erg goed. Wel inderdaad even ...
Had je ook snel veel opbrengst? Ik vind het vooral lang duren
2 maanden geleden
Reactie op jessicaxdejong
Ik kolfde 20 min. In het begin 30 min. Ik had sowieso moeten met het opgang ...
Misschien gaat het bij mij vanzelf ook sneller, bv is geen probleem alleen het kolven duurt zo lang
2 maanden geleden
Reactie op Taurus1994
Had je ook snel veel opbrengst? Ik vind het vooral lang duren
Ik kolfde ongeveer totaal 150 ml af. En dan 20 min waarvan wel dik 5 a 7 min op de massagestand.
2 maanden geleden
bedankt voor jullie reacties, ik heb vandaag geoefend met de standen en het gaat al een stuk beter.. Ik denk ook dat het even wennen is.
2 maanden geleden
Reactie op kiiim1995
Doe je dit tussendoor die 5-7 min of 5-7 aan het begin?
Aan het begin
2 maanden geleden
Reactie op TessaJa
Wat fijn!
Nog steeds niet mega veel hoor, maar mijn dochter drinkt ook nog vaak bij mij
2 maanden geleden
Ik had 100 euro voor 2 neergelegd maar ze vallen tegen. Verloskundige zei dat mijn borsten wellicht te groot waren maar zo ongebruikelijk is een D/E cup toch niet bij borstvoeding?
2 maanden geleden
Reactie op Barbara mama
Ik had 100 euro voor 2 neergelegd maar ze vallen tegen. Verloskundige zei d ...
Ik heb ook hele grote borsten .. normaal cup d maar denk nu wel ongeveer g.. misschien heeft het daar ook mee te maken
2 maanden geleden
Ik heb m ook en ben er blij mee! Merk dat ik sochtends by far de beste opbrengst heb dus probeer dan ook maximaal te kolven. En gewoon op volle kracht, de zwaarste stand. Soms ga ik even terug naar de toeschietreflex stand als ik het idee heb dat er niks meer gebeurt. Succes!!
2 maanden geleden
Reactie op Taurus1994
Ik heb ook hele grote borsten .. normaal cup d maar denk nu wel ongeveer g. ...
Ik heb ze ook en ben er super tevreden mee! Normaal cup E en nu zeker cup F. Opbrengst is hetzelfde/meer dan met m’n Medela kolf, maar het is ideaal dat je gewoon rond kunt lopen.