6 Reacties

3 weken geleden

Precies hetzelfde hier! Ik wil hem niet wakker maken, maar het duurt echt te lang馃ゲ (hij zat wel echt 2 weken lang in een regressie en heeft echt heel minimaal geslapen, dus ik denk dat hij het nodig heeft).

3 weken geleden

3,5 uur slaap is wel extreem lang hoor.. meestal doen ze dutjes van 1,5 tot max 2,5 uur.. denk dat als je hem na 2,5 uur wakker maakt die genoeg slaapdruk opbouwt om 鈥榮 avonds makkelijker in slaap te vallen en 鈥榮 nachts weer betere nachten gaat krijgen, snap je gevoel hoor van hij zal het wel nodig hebben maar dit gaat denk wel ten koste van de slaap Snachts. Als ik aan mezelf denk ik wil ook blijven liggen sochtends en als me wekker niet gaat bijv dan kan je blijven liggen maar dan was ik 鈥榮 avonds niet moe om weer naar bed te gaan omdat ik veel te lang geslapen heb, zou denk alleen als je zoontje ziek is of niet lekker is hem wat langer laten liggen

3 weken geleden

Reactie op Kimberley287

3,5 uur slaap is wel extreem lang hoor.. meestal doen ze dutjes van 1,5 tot ...
Sorry haar wakker maken je heb een dochtertje

3 weken geleden

Hier al weken elke dag een 3 kwartier dut, ben jaloers op jullie 馃ぃ

2 weken geleden

Ons zoontje slaapt ook soms echt van 13:00 tot 16:30 maar maak hem altijd dan wakker omdat hij anders 鈥榮 avonds te laat pas naar bed wilt.

2 weken geleden

Wij maken onze zoon eigenlijk altijd wel wakker 's middags. We laten hem max 2 uur slapen. Sowieso moeten we hem eigenlijk altijd wel wakker maken omdat zijn grote zus van school gehaald moet worden. In het weekend houden we dan gewoon dat ritme aan. Werkt prima.