23 Reacties

15 dagen geleden

5.5 mnd, 2 a 2.5 uur

15 dagen geleden

5,5 maand… tussen 2 en 2,5. Ik probeer de schema’s aan te houden

15 dagen geleden

Meestal wel 3 uurtjes zeker op de ochtend later op de dag meer 2 uurtjes

15 dagen geleden

Bijna 5.5 maand en het is wisselend. Ze tikt de 2 uur soms net aan. Het is een actieve baby die alles wil meekrijgen.

15 dagen geleden

Volgende week 5 maand. Vaak tussen 1,5 en 2uur.

15 dagen geleden

Over 3 dagen 5 maanden oud. Gemiddeld 2uur wakkertijd

15 dagen geleden

Ze is 4,5 maand en zo’n 2 uur wakker tussen de slaapjes

15 dagen geleden

Vraagje. Op de opvang houden ze telkens maar een wakkertijd van 1,5 uur aan. Terwijl ze thuis makkelijk 2/2,5 uur volhoudt. Gaat dit bij jullie ook zo??

15 dagen geleden

Reactie op Demi97

Vraagje. Op de opvang houden ze telkens maar een wakkertijd van 1,5 uur aan ...
Het kan zijn dat ze op de opvang eerder moe is omdat daar ook ontzettend veel gebeurd. Was bij mijn 1e ook in de beginperiode. Werd vanzelf beter, maar hij was daar altijd nog sneller en meer vermoeid dan thuis

15 dagen geleden

Hier met bijna 5 maanden 60 tot 90 minuten!

15 dagen geleden

5 maanden en een week en wakkertijd is in de ochtend 1,5 uur en tussen de rest van de dutjes 2 uur

15 dagen geleden

Bijna 5 maanden en tussen de 1.5 a 2u wakker. Vaak hoe later op de dag hoe langer wakker.

15 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Het kan zijn dat ze op de opvang eerder moe is omdat daar ook ontzettend ve ...
Same!

15 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Het kan zijn dat ze op de opvang eerder moe is omdat daar ook ontzettend ve ...
Ja is ook eigenlijk wel logisch! Veel meer prikkels ook natuurlijk.

15 dagen geleden

5 maanden, 1,5 tot 2 uur! Heel af en toe 2,5 uur maar dat houd hij bijna niet vol

15 dagen geleden

4,5 maand en tussen 2u en 2u15min.🙂

15 dagen geleden

5.5 maand en 1.5u

15 dagen geleden

5 maanden 2 uur soms 1.5 soms 2.5 maar ligt er ook aan hoelang ze heeft geslapen 30 min of 1.5 uur 😜

15 dagen geleden

5,5 maand. Mijn dochter is echt een mega slaapkop. In de ochtend gaat ze soms na 1 uur al weer naar bed (is vaak 08.00u wakker en wil dan dus al weer rond 09.00u naar bed). En de slaapjes er na zit vaak 1,5 / 2 uur tussen. Als ze na die 2 uur

15 dagen geleden

Reactie op KleineFreek24

5,5 maand. Mijn dochter is echt een mega slaapkop. In de ochtend gaat ze so ...
Kan het bericht niet bewerken, maar klikte al op verzenden.. wat ik wilde zeggen; Als ze tegen die 2 uur nog geen slaap signalen (gapen / ogen wrijven) heeft getoond ga ik alsnog met haar naar boven en leg ik haar op bed. Ze slaapt dan alsnog vrijwel meteen!