Hoi allemaal
Mijn dochter is nu 3.5 maand. Overdag slaapt zij vaak in de box maar ben haar nu ook aan het proberen om te laten wennen in haar ledikant.
In de box slaapt ze gerust 2 uur lang, in haar ledikant wat minder lang.
Nu heb ik een volgende vraag
Mijn dochter krijgt om 18.00 uur de fles. Na deze fles is ze niet moe en blijft ze gerust wakker. Laatste dagen merk ik dat ze wel in slaap valt rond 20.00, wederom in de box.
En dan vervolgens om 22.00 weer een flesje. Deze fles van 22.00 geven we in een donkere slaapkamer met een Nachtlampje aan zodat zij weet dat ze moet gaan slapen. Ze valt ook direct dan in slaap als we haar dus na de fles van 22.00 in haar co sleeper leggen. Hierna gaan wij ook gelijk naar bed.
Ik wil haar een ritme aanleren dat ze gewoon om 19.30 naar bed, eventueel een droomvoeding rond 22.00. Ze komt meestal ook nog snachts rond 4 uur. En dan de volgende ochtend weer om 8 uur.
Ik weet gewoon niet hoe ik haar een ritme aan leer dat ze om 19.30/20.00 gewoon de nacht in gaat.
Als.ik haar in bed leg om 19.30/20.00 is het huilen en krijsen. Ookal geef ik haar om 19.30 een flesje inneen donkere slaapkamer, ze trapt er niet in. Terwijl ze wel moe is.
Wat is normaal voor een baby van deze leeftijd om naar bed te gaan en wat voor ritme te hebben?
Hoe doen jullie het met jullie kleintjes?