6 Reacties

één maand geleden

Ik snap je gedachten.. maar als je hem bij je wil houden lekker doen!! En van genieten. Het komt van zelf. je kan beter ergens spijt van hebben wat je wel heb gedaan dan wat je niet heb gedaan 💕. Ze zijn zo groot echt!!

één maand geleden

Ons zoontje slaapt overdag altijd in de box of in de wagen. Midden in z'n slaapregressie en hulp nodig om z'n slaapjes te koppelen. Als dit straks (oooooit) over is, doe ik denk ik de stap naar z'n bedje. Maar voor nu is het fijn om hem dichtbij te hebben!

één maand geleden

Mijn zoontje is nu bijna 15 weken en slaapt overdag alleen op ons de laatste tijd, en eigenlijk alleen in de draagzak. we worden nu meestal elke ochtend wakker rond 6.45/7 door de wekker van mijn vriend . En dan slaapt hij soms weer gelijk, of soms is hij dan even 1/1.5 uur wakker en dan doen we meestal nog een keer lekker een dutje in ons grote bed , als we nergens heen moeten die dag . En de rest van de dutjes in de draagzak, zowel binnen of buiten. Met 6 maanden gaat hij 2 dagen naar de opvang, waar ik ook werk. En ik weet dat ze daar alleen dutjes in bed doen met een slaapzakje aan. Geen draagzak. Dus ik wil voordat hij daar heen gaat , een maand van te voren ofzo? Een beetje oefenen met in slaap vallen in bed. Want ik weet ook hoe lastig is voor kind en leidsters als er een kind start wat bijv alleen aan de borst in slaap kan vallen . Tsja, hoe wil je dat doen weet je wel?

één maand geleden

Zulke fijne reacties. Zo goed om te lezen hoe jullie je kindje ook allemaal lekker dichtbij hebben. Zo gezond en belangrijk voor ze❤️

één maand geleden

Geniet er nog van zolang het kan! Onze oudste heeft tot een maand of 5 dutjes op mij gedaan terwijl hij bij de opvang gewoon in bed lag en dat ging goed. Onze jongste is een heel ander kind. Tot een maand of 2 kon hij op ons slapen. Nu is hij 4,5 maand en zodra ik hem vast heb is hij wakker en staat hij aan. Ook in de draagzak slaapt hij niet ondanks zijn vermoeidheid. Zodra wij hem in bed of wandelwagen leggen dan is hij vertrokken. Het is heerlijk hoor dat hij goed in bed slaapt maar ik mis het soms wel eens dat hij heerlijk in mijn armen ligt te slapen

één maand geleden

Hier gelijk met de geboorte al! Maar dat komt meer door grote broer 😉 anders komt baby niet aan zijn rust toe. Maar met mijn eerste ging hij met 8 weken ofzo in bed slapen overdag. Ik ben te bang om ze wakker te maken als ze beneden in de box liggen 🙈