Hoi, zijn maisvingers en brood echt vanaf 6 maanden of zou het eerder kunnen. Van mij hoeft het allemaal niet. Ik wou zelfs eerst wachten met hapjes tot ze wat ouder was, maar omdat mijn dochter echt heel weinig drinkt al sinds de geboorte. +\- 340ml over 24 uur. Consultatiebureau adviseerde dus toen wel om met 4 maanden te starten. Nou dat valt erg goed in de smaak en ook al het eerste hapje toen ze 4 maanden was leek of als ze al maanden het deed netje op eten, niks met de tong er uit duwen, mond wagenwijd open als de lepel er aan komt etc. Nu denk ik dat ze het prima zou kunnen brood of zo iets, maar zou dat lichaampje dat al aan kunnen. Of iemand andere optie. Om haar tevreden te houden. Als aan haar ligt blijft ze door eten. Maar bied ik fles aan doet ze het niet. Maar wel fruit of groente. Dus dacht misschien kan ik s middags nog iets aanbieden voor der. Of extra fruit of groente nog keer? Ik weet echt niet. Ik weet wel dat ze eindelijk goed gaat en sinds ze hapjes krijgt ook beter groeit.