7 Reacties

4 maanden geleden

Dat is toch helemaal prima op deze leeftijd? Bij onze eerste volgens mij pas na een maand of 3

4 maanden geleden

Hier toevallig sinds deze week een omslagpunt. Van 7/8 voedingen naar 6 (om de 4 uur). Niks voor hoeven doen.. ik geef wel live bv maar denk dat dat niet veel uitmaakt

4 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

Hier toevallig sinds deze week een omslagpunt. Van 7/8 voedingen naar 6 (om ...
Hoe oud is je baby?

4 maanden geleden

8,5 week! Dus sinds 8 weken ongeveer. Heerlijk hoor een beetje een vast schema! Na 4 uur ga ik wel echt voeden..(behalve 's nachts dan)

4 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

8,5 week! Dus sinds 8 weken ongeveer. Heerlijk hoor een beetje een vast sch ...
Oo dat is fijn! Ik kolf fulltime en het is soms echt een uitdaging..ook omdat ze veel vastgehouden wil worden en met 2 apparaten aan mn borsten gaat t soms lastig...hoop dus dat ze binnenkort iets langer ertussen laat zodat ik de kans heb om even te kolven of te douchen. Tot die tijd geef ik haar uiteraard wat ze nodig heeft.

4 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

8,5 week! Dus sinds 8 weken ongeveer. Heerlijk hoor een beetje een vast sch ...
Hoe lang laat je baby er snachts tussen?

4 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Oo dat is fijn! Ik kolf fulltime en het is soms echt een uitdaging..ook omd ...
Heel herkenbaar hoor! Ik geef elke week een flesje om te oefenen voor als ik weer ga werken en tot een week geleden wist ik ook niet wanneer ik moest kolven om dat flesje te kunnen geven omdat hij nooit tot de volgende voeding slaapt en dan bij me wil liggen tot de voeding. Maar nu ineens dus een uur langer de tijd daarvoor! Het komt zoals het komt denk ik maar het kan dus zo ineens zo ver zijn... 'S nachts verschilt nog maar de laatste nachten 5 uur.. en dan geef ik de eerste voeding wel weer om 7u omdat dit voor ons een fijne tijd is om de dag te starten met school vd oudste enz enz.