13 Reacties

11 dagen geleden

Ik zou wachten tot 13 november. Of misschien in de paar dagen ervoor als de huidige voeding dan net op is en je nieuwe moet kopen.

11 dagen geleden

6 maanden is toch niet 24 weken, dus waarom zou je 24 weken aanhouden?

11 dagen geleden

Reactie op sophie1998

6 maanden is toch niet 24 weken, dus waarom zou je 24 weken aanhouden?
Omdat ik online heb gezien 3-6 maanden = 12-24 weken :)

11 dagen geleden

Reactie op Arianaxx

Omdat ik online heb gezien 3-6 maanden = 12-24 weken :)
Maar ik kan het ook verkeerd hebben geïnterpreteerd.. ik vind heel dat in weken tellen ipv maanden soms heel verwarrend. Dus als jij beter weet hoor ik het graag. Leer ik misschien wat nieuws op een Maandag 😊

11 dagen geleden

Reactie op Arianaxx

Maar ik kan het ook verkeerd hebben geïnterpreteerd.. ik vind heel dat in w ...
Haha ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar 1 maand is meestal 4 weken + een paar dagen, dus als je steeds 1 maand = 4 weken doet, dan kom je steeds een paar dagen te kort. Als de kunstvoeding tot 6 maanden is, dan is dat dus tot 13 november in jouw geval 🤗

11 dagen geleden

Ik zou inderdaad ook echt de 6 maanden aanhouden, dus niet de weken.

11 dagen geleden

Dankjewel voor jullie reactie, ik ga tot 13 November wachten 💪🏽💕

11 dagen geleden

En dan nog komt het niet op de dag hoor, gewoon je huidige voeding opmaken en dan een keer overstappen als je dat wil..

11 dagen geleden

Reactie op Tokki

En dan nog komt het niet op de dag hoor, gewoon je huidige voeding opmaken ...
Exact, er gaat op 13 november geen knopje om in je baby 😅

11 dagen geleden

Ik weet eigenlijk niet eens wat het verschil is, weer een goede om bij cb tr bespreken.

11 dagen geleden

Je mag ook gewoon bij nummer 1 blijven, is een aflevering over gemaakt bij keuringsdienst van waarde. Ik zeg niet dat je dat moet doen, maar als je zelfs bij 1 mag blijven (heb ik ook gedaan bij mijn zoontje totdat hij stopte met kunstvoeding), maakt het ook niet uit of je precies op 6 maanden of iets erna overstapt!

11 dagen geleden

Reactie op LL1993

Je mag ook gewoon bij nummer 1 blijven, is een aflevering over gemaakt bij ...
ohhh.. wist ik ook niet. Bedankt xx