Hallo lieve mama’s,
Ik zie echt door de bomen het boa niet meer en dan maakt me ontzettend onzeker.
Onze kleine is bijna 5 maanden. Met 4 maanden kregen we het advies op het cb om te starten met groentehapjes. Twee dagen later zouden we op vakantie gaan, dus gaven ze aan dat hij best op vakantie watermeloen mocht hebben. Dit is in mijn hoofd dus al tegenstrijdig 😂
Ik ben nu volop bezig met de groentehapjes, maar ik heb het gevoel dat mijn kleine meer wilt dan de aanbevolen 3 lepeltjes.
Als ik de website van het voedingscentrum zou moeten volgen, mag onze mag zowel groente als fruit. Maar er wordt vanaf 4 maanden ook aangegeven dat je mag beginnen met kipfilet en witte vis…
Ik heb vooral moeite om te onderscheiden waar ik betrouwbare informatie vandaan kan halen, want op Google vindt je 1000 methodieken om je kind voedsel aan te bieden…
Ik geef nu dus alleen nog groentehapjes en als ik de informatie lees op de site van het voedingscentrum (voor mijn gevoel een site die betrouwbare info geeft), krijg ik heel erg het gevoel dat ik mijn kind dus te weinig variatie geef. En dit maakt me dus heel erg onzeker (naast alle andere 1000 dingen die je niet weet als je de eerste keer mama wordt 🙄)
Help!!!