6 Reacties

4 maanden geleden

Ik geef door tekort komende borstvoeding ook flesjes bij. Bij mij heeft een zeer emotioneel paar eerste weken de productie zwaar doen afnemen, waardoor ik wel moest. (En heel stiekem heb ik het maar zo gelaten, wat een gehannes dat kolven). Wat is je vraag? 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Ik geef door tekort komende borstvoeding ook flesjes bij. Bij mij heeft een ...
Als dat voor jou goed voelt is dat helemaal prima toch 馃榿 Nou het "live" borstvoeding is zo plakkerig met dit weer waardoor ze het enorm warm krijgt. Dus vroeg me af of er meerdere mensen zijn die het afkolven en vervolgens in een flesje gieten om het op die manier te geven, zodat het lichamelijk contact wat minder word en wellicht wat minder warmte overneemt. ( dus maar een paar voedingen op t heetst van de dag maar nogsteeds wel BV

4 maanden geleden

Als ze erg veel honger heeft en veel wil drinken, geef ik wel eens wat opgevangen melk met de fles. Maar ik vind niet dat dat perse veel minder warm/plakkerig is. Ik voed altijd in de rugby houding en zo geef ik de fles ook. Fles doet ze zelfs nog langer over dan wanneer ze live drinkt. Dus voor mij maakt het weinig uit. Persoonlijk vind ik kolven ook wel een gedoe, inclusief afwassen enzo. Zit ik met dit weer ook niet op te wachten馃槄 maar je zou het eens kunnen proberen toch? Als jij dat prettiger vindt zou ik dat vooral doen

4 maanden geleden

Ik kolf en geef alle voeding via de fles. Onze dochter drinkt ontzettend veel met dit weer en ik kan er niet tegen kolven. Ik kolf voldoende voor 1,5/2 voedingen en mevrouw drinkt alles in 1 keer op waardoor ik niet voldoende heb voor de volgende vraag. Komt vervolgens wel weer binnen 30-60 minuten dus kan niet kolven. Zelf ga ik dit vandaag proberen op te vangen met kunstvoeding zodat ik niet elk uur hoef te kolven. Er lijkt mij niets mis met kolven en dit geven in fles op de warmere momenten

4 maanden geleden

Reactie op Bohdi

Als dat voor jou goed voelt is dat helemaal prima toch 馃榿 Nou het "live" ...
Ah op die fiets.. Kan helemaal geen kwaad denk ik om dat te proberen. Ik weet niet of ze al een keer uit een fles heeft gedronken, anders kan dat volgens mij nog even wennen zijn. Kan me voorstellen dat de fles iets minder plakkerig is ja 馃槄. Maar zoals Lisa1320 zegt, kolven is niet echt het leukste wat er is, je kan je tijd wel leuker besteden. Je kan ook overwegen of dan flesvoeding te geven die paar flesjes als je dat niet tegen staat?

4 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Ah op die fiets.. Kan helemaal geen kwaad denk ik om dat te proberen. Ik we ...
Voor mij scheelt het dat ik een draadloze kolf heb waar ik eigenlijk alles mee kan doen en rond kan lopen. Flesje is ze gelukkig gewend, die krijgt ze al vanaf de kraamweek 1 per dag ongeveer. Dus de handeling is ze gewend. Ik merk wel dat ze nu meer rust heeft en langer tussen de flessen laat dan elke 1 a 2 uur馃槄