16 Reacties
4 maanden geleden
Ons meisje slaapt vandaag ook erg veel. Ze wordt wel wakker maar is dan ook loom en valt snel weer in slaap
4 maanden geleden
Hier ook, 6 weken oud, slaapt erg veel, valt tijdens de voedingen ook veel in slaap. Dat is wel erg lastig aangezien ze ook een moeizame drinker is. Lijkt gisteren en vandaag hopelijk ook tegen de avond wel weer wat wakkerder. Als ze echt wakker is is ze wel alert, maar haar wakker maken is wel echt een hele taak. Ik vind het zelf wel allemaal spannend, maar volgens de huisarts was er nu geen reden tot zorg en kon het zeker door de warmte komen.
4 maanden geleden
Of heel onrustig of juist heel slaperig. Ze drinkt ook langzamer en valt sneller in slaap tijdens de voeding vandaag. Vooral goed letten op de plasluiers! Die van mij komt waarschijnlijk op 1 voeding meer uit vandaag dan normaal en heeft tot nu toe 7 plasluiers gehad.
4 maanden geleden
Reactie op Marenne
Hier ook hoor, is van zn avondvoeding gisteravond tot vanmiddag uur of 1 ei ...
Hoi Marenne, kun je mij vertellen hoe je de dag start en wanneer je jouw kindje steeds laat slapen? Heb je een wakkertijd? Ben heel benieuwd hoe het ook rond einde middag gaat. Groet!
4 maanden geleden
Reactie op rchlvanm
Gisteren veeel wakker en onrustig, maar vandaag heb ik d’r bijna niet wakke ...
Niets zo veranderlijk als een baby: vandaag heeft ze tot nu toe eigenlijk nog niet geslapen en is ook bijzonder kwaad de hele dag. Het is soms wel echt afzien met een new born zeg…