16 Reacties

4 maanden geleden

Niet te warm?

4 maanden geleden

Reactie op l1998

Niet te warm?
Nee ze voelt niet te warm.

4 maanden geleden

Hier ook hoor, is van zn avondvoeding gisteravond tot vanmiddag uur of 1 eigelijk alleen wakker geweest voor voeding en daarna gelijk weer in slaap. Vanmiddag wel even wakker en wat onrustig maar ligt nu al 2u heerlijk op zn kamertje te slapen

4 maanden geleden

Ons meisje slaapt vandaag ook erg veel. Ze wordt wel wakker maar is dan ook loom en valt snel weer in slaap

4 maanden geleden

Hier ook, 6 weken oud, slaapt erg veel, valt tijdens de voedingen ook veel in slaap. Dat is wel erg lastig aangezien ze ook een moeizame drinker is. Lijkt gisteren en vandaag hopelijk ook tegen de avond wel weer wat wakkerder. Als ze echt wakker is is ze wel alert, maar haar wakker maken is wel echt een hele taak. Ik vind het zelf wel allemaal spannend, maar volgens de huisarts was er nu geen reden tot zorg en kon het zeker door de warmte komen.

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Slaapt al zo'n beetje de hele dag... hopelijk geen slechte nacht door het vele slapen vandaag

4 maanden geleden

Gisteren veeel wakker en onrustig, maar vandaag heb ik d’r bijna niet wakker gezien. Het lichaampje moet ook hard werken nu, dus denk dat het daardoor komt.

4 maanden geleden

Reactie op rchlvanm

Gisteren veeel wakker en onrustig, maar vandaag heb ik d’r bijna niet wakke ...
Hier ook! Gister echt drama, alleen maar huilen en drama en hele dag zo goed als wakker. Vandaag denk 4 uurtjes wakker geweest en de rest geslapen.

4 maanden geleden

Mijn dochter van 1 maand oud heeft ook veel geslapen vandaag.

4 maanden geleden

Of heel onrustig of juist heel slaperig. Ze drinkt ook langzamer en valt sneller in slaap tijdens de voeding vandaag. Vooral goed letten op de plasluiers! Die van mij komt waarschijnlijk op 1 voeding meer uit vandaag dan normaal en heeft tot nu toe 7 plasluiers gehad.

4 maanden geleden

Hier ook meer aan t slapen (ruim 3 weken) en met voedingen eventjes wakker maar gaat wel moeizamer en viel vanmiddag ook weer in slaap tijdens het voeden.

4 maanden geleden

Hier wordt er juist amper geslapen overdag 😅

4 maanden geleden

Hier ook veel geslapen, 10 weken (3 te vroeg). Ze is wel goed alert tussendoor en plasluiers maar lijkt niet veel meer dorst te hebben. Bied het zelf na Max 3 uur aan maar heb het idee dat ze zelf langer had gewacht

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Hier ook hoor, is van zn avondvoeding gisteravond tot vanmiddag uur of 1 ei ...
Hoi Marenne, kun je mij vertellen hoe je de dag start en wanneer je jouw kindje steeds laat slapen? Heb je een wakkertijd? Ben heel benieuwd hoe het ook rond einde middag gaat. Groet!

4 maanden geleden

Reactie op rchlvanm

Gisteren veeel wakker en onrustig, maar vandaag heb ik d’r bijna niet wakke ...
Niets zo veranderlijk als een baby: vandaag heeft ze tot nu toe eigenlijk nog niet geslapen en is ook bijzonder kwaad de hele dag. Het is soms wel echt afzien met een new born zeg…

4 maanden geleden

Reactie op rchlvanm

Niets zo veranderlijk als een baby: vandaag heeft ze tot nu toe eigenlijk n ...
Haha jaaa hier ook😂. Het is wat hè