32 Reacties

21 dagen geleden

Wij doen een romper lange mouw met een pyama en dan nog een slaapzak korte mouw erover heen!

21 dagen geleden

Dun katoenen pakje + een 3 tog slaapzak. Ook heeft hij sokjes aan. ☺️

21 dagen geleden

Ik zweer bij de pyama van feetje. Diegene van wafel. Is lekker stevig en dik en kan heel wat wasbeurten hebben. Ik koop ze via Vinted. Overdag in de gewone kleren en een dunne slaapzak. ‘s avonds en ‘s nachts romper korte mouw, bovenstuk pyama en winterslaapzak zonder mouwen. Als de nachten nu kouder worden gaat de pyamabroek weer aan.

21 dagen geleden

Ik vind wol ideaal, omdat het temperatuurregulerend is. Mijn meisje slaapt in een wollen romper, wollen pyjama en wollen slaapzak. Onder haar hoeslakentje ook nog een wollen onderlegger. Nekje voelt altijd goed.

21 dagen geleden

Reactie op Lace

Ik vind wol ideaal, omdat het temperatuurregulerend is. Mijn meisje slaapt ...
Waar is jouw wollen onderlegger van? Zit te twijfelen om er ook 1 aan te schaffen. Heb je daar dan nog een gewoon hoeslaken overheen?

21 dagen geleden

Reactie op mags

Waar is jouw wollen onderlegger van? Zit te twijfelen om er ook 1 aan te sc ...
Ik heb er in de co-sleeper eentje van vachtenverkoper.nl en in het ledikant (peuter) eentje van We are wovens. Ik heb er nog een katoenen hoeslaken overheen ter bescherming tegen kwijl/snot etc.

21 dagen geleden

Velours pyjama van de HEMA 😊

21 dagen geleden

Reactie op Lace

Ik vind wol ideaal, omdat het temperatuurregulerend is. Mijn meisje slaapt ...
Welke pyjama heb je? Hier ligt hij in een wollen romper + wollen legging, gewoon pyjama, slaapzak 2 tog, nunki lakentje, 2 dekentjes en alsnog een temp van 36.1 🫣🫣🫣🫣

20 dagen geleden

Reactie op BB1121

Ja deze! Of de pyjamas van Feetje.

20 dagen geleden

Reactie op BB1121

ik zie die online alleen vanaf maat 74 klopt dat?? Of zouden ze ook kleiner moeten hebben?

20 dagen geleden

Reactie op Sunnytina

ik zie die online alleen vanaf maat 74 klopt dat?? Of zouden ze ook kleiner ...
Oh ik zie het ja. Toevallig want ik heb die maat voor m’n zoon gekocht. Past prima, alleen mouwen en broekspijpen omgerold.

20 dagen geleden

Ik heb rompertje korte mouwen met een pyamatje met lange mouwtjes, daar boven een iets dikkere slaapzak (geen winter) en dan nog een dikkere dekentje maar ik merk dat hij ook altijd snachts nog wakker wordt ivm de kou en dan doe ik vaak nog een dekentje over. Zit te twijfelen om de 4 seizoenen slaapzak van puckababy te halen en dan de dekentjes weg te laten…

20 dagen geleden

Reactie op Sunnytina

Welke pyjama heb je? Hier ligt hij in een wollen romper + wollen legging, ...
Ik heb er eentje van Joha en eentje van Unaduna. Slaapt de baby bij jullie op de kamer? Onze slaapkamer is sowieso best warm omdat we er met zijn drietjes slapen. Is hij de hele nacht onrustig of pas in de tweede helft van de nacht?

20 dagen geleden

Hier draagt hij een romper met korte mouw, pyjama shirt met lange mouwen (geen broek) en een 2.5 TOG slaapzak met lange mouwen

20 dagen geleden

Reactie op Lace

Ik heb er eentje van Joha en eentje van Unaduna. Slaapt de baby bij jullie ...
Dankje ik ga er eens naa rkijken. Ja wij slapen ook met z’n 3 en soms 4en op 1 kamer. Het is bij ons wel fris! Meestal slaapt hij rustig van 19.00 tot 00.00/01.00 (met een voeding rond 21.30) en dan voed ik hem en meestal begint dan het gerommel maar vanaf een uur of 04.00 is het echt onrustig, hij wordt meestal wat kalmer als hij dicht tegen me aan kan liggen….

20 dagen geleden

Reactie op Sunnytina

Dankje ik ga er eens naa rkijken. Ja wij slapen ook met z’n 3 en soms 4en ...
Rond 4 uur wakker ligt vaak wel aan de kou omdat het dan het koudst van de nacht is …. Hier is het ook fris in huis, ze slaapt in een 3.0 slaapzak + een feetje pyama dit gaat hier nu vrij goed!

20 dagen geleden

Wij hebben nu een romper met korte mouwen, katoenen boxpakje van de Prénatal en een slaapzak 3.0 TOG. Voor de koudere nachten straks heb ik wollen romper, broekje en boxpakje gekocht van Dilling.

19 dagen geleden

Hier ook aan het zoeken.. Afgelopen nacht de nacht in gegaan met een lange mouwen romper,wollen boxpakje in een 2.4tog slaapzak, om 12u werd ze wakker en voelde gewoon koud aan.. Haar ipv het boxpakje een pyjama aan gefaseerd dit hielp iets, maar ben nog niet helemaal tevreden

19 dagen geleden

Reactie op Debs14

Hier ook aan het zoeken.. Afgelopen nacht de nacht in gegaan met een lange ...
Aan gedaan*

19 dagen geleden

Wollen kleding van dilling. Wol reguleert de lichaamstemperatuur 😊