32 Reacties
21 dagen geleden
Dun katoenen pakje + een 3 tog slaapzak. Ook heeft hij sokjes aan. ☺️
21 dagen geleden
Ik zweer bij de pyama van feetje. Diegene van wafel. Is lekker stevig en dik en kan heel wat wasbeurten hebben. Ik koop ze via Vinted.
Overdag in de gewone kleren en een dunne slaapzak. ‘s avonds en ‘s nachts romper korte mouw, bovenstuk pyama en winterslaapzak zonder mouwen.
Als de nachten nu kouder worden gaat de pyamabroek weer aan.
21 dagen geleden
Reactie op mags
Waar is jouw wollen onderlegger van? Zit te twijfelen om er ook 1 aan te sc ...
Ik heb er in de co-sleeper eentje van vachtenverkoper.nl en in het ledikant (peuter) eentje van We are wovens. Ik heb er nog een katoenen hoeslaken overheen ter bescherming tegen kwijl/snot etc.
20 dagen geleden
Ik heb rompertje korte mouwen met een pyamatje met lange mouwtjes, daar boven een iets dikkere slaapzak (geen winter) en dan nog een dikkere dekentje maar ik merk dat hij ook altijd snachts nog wakker wordt ivm de kou en dan doe ik vaak nog een dekentje over. Zit te twijfelen om de 4 seizoenen slaapzak van puckababy te halen en dan de dekentjes weg te laten…
20 dagen geleden
Reactie op Sunnytina
Welke pyjama heb je?
Hier ligt hij in een wollen romper + wollen legging, ...
Ik heb er eentje van Joha en eentje van Unaduna. Slaapt de baby bij jullie op de kamer? Onze slaapkamer is sowieso best warm omdat we er met zijn drietjes slapen. Is hij de hele nacht onrustig of pas in de tweede helft van de nacht?
20 dagen geleden
Reactie op Lace
Ik heb er eentje van Joha en eentje van Unaduna. Slaapt de baby bij jullie ...
Dankje ik ga er eens naa rkijken.
Ja wij slapen ook met z’n 3 en soms 4en op 1 kamer. Het is bij ons wel fris!
Meestal slaapt hij rustig van 19.00 tot 00.00/01.00 (met een voeding rond 21.30) en dan voed ik hem en meestal begint dan het gerommel maar vanaf een uur of 04.00 is het echt onrustig, hij wordt meestal wat kalmer als hij dicht tegen me aan kan liggen….
20 dagen geleden
Reactie op Sunnytina
Dankje ik ga er eens naa rkijken.
Ja wij slapen ook met z’n 3 en soms 4en ...
Rond 4 uur wakker ligt vaak wel aan de kou omdat het dan het koudst van de nacht is …. Hier is het ook fris in huis, ze slaapt in een 3.0 slaapzak + een feetje pyama dit gaat hier nu vrij goed!
19 dagen geleden
Hier ook aan het zoeken..
Afgelopen nacht de nacht in gegaan met een lange mouwen romper,wollen boxpakje in een 2.4tog slaapzak, om 12u werd ze wakker en voelde gewoon koud aan..
Haar ipv het boxpakje een pyjama aan gefaseerd dit hielp iets, maar ben nog niet helemaal tevreden