Hi,
Waar halen jullie warme pyjama’s voor jullie kleintjes? En wat doen jullie je kindje snachts aan? Wij zijn maar aan het rommelen elke nacht en kom er niet uit.
Overdag heeft ons kindje het super snel warm maar na een paar uur op bed ‘s avonds zakt dit vaak naar 36.1, ‘s nachts is hij erg onrustig waardoor ik denk dat hij het te fris heeft.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen 🍀
Die van ons slaapt goed als hij het warm heeft: momenteel en romper met korte mouwen, pyjama met lange mouwen en voetjes van de c&a, een tog 2.5 slaapzak en vaak ook nog een dekentje.
Wollen kleding van dilling. Wol reguleert de lichaamstemperatuur 😊
en wat Dilling gebruik je dan? Hij ligt hier in de romper lange mouw + legging van Dilling. En daar over heen nog een pyjama en slaapzak en 2 dekentjes, en nog steeds 36 graden snachts 😂
en wat Dilling gebruik je dan? Hij ligt hier in de romper lange mouw + legg ...
Ja hier ook! Wollen romper+boxpakje en een 2.4tog slaapzak maar toch om moeten kleden vannacht want ze voelde gewoon koud aan.
Misschien nog meer laagjes?
Hier dunne pyjama of soms lekkere warme stof velours pyjama Altijd lekker en dan lekker winter slaapzak zonder mou zodat ze nog lekker vrij kan bewegen
Ja hier ook! Wollen romper+boxpakje en een 2.4tog slaapzak maar toch om moe ...
echt heftig haha. Soweiso is onze zoon overdag echt een heet hoofd dus het is echt schakelen dat het snachts anders moet. Ik heb afgelopen nacht mijn eigen fleece deken voor hem gebruikt en hij is rustig geweest tot 04.00. Toch iets verbetering 🫣
echt heftig haha. Soweiso is onze zoon overdag echt een heet hoofd dus het ...
Ja precies!
Nou voor vannacht ook weer spannend. Had t idee dat ze vannacht net iets te warm was dus nu weer een kleine verandering aangebracht🥲.
Een dekentje zou super zijn maar dat gast hier helaas niet, ze draait het hele bed door in dr slaap