In de zomer had droeg ik snachts of niets of een singlet waardoor borstvoeding super makkelijk ging. Nu wordt het echt koud snachts en zit ik of een half uur in de kou tijdens voeden of zit ik te k>tten met onhandige shirts in het donker waardoor mn baby onrustig of zelfs wakker wordt....
Wie heeft de gouden tip voor een fijne, warme voedingspyjama? Ik let op de kwaliteit vd stof (geen synthetische stof) maar moet ook weer niet te duur zijn 😅
Ik moet zeggen dat ik elke nacht eenkleedsessie heb omdat ik het niet koud wil krijgen😅
Deze pyjama vind ik fijn:
https://www.hema.nl/dames/nachtmode/nachthemd/damesnachthemd-viscose-zwart-23470160BLACK.html
Heel fijn zacht stofje (viscose).
Ik slaap met het bovenste knoopje open. Als de kleine zich meldt dan nog een joggingbroek, sokken, sloffen en een dikke badjas erover.
Bij de Lidl, deze week in de aanbieding! 15,-! Nooit bedacht zoiets bij de Lidl te kopen, maar ik was ook op zoek. Hij is heerlijk warm. Zowel voor zwangerschap als voeden (speciale top). Door de buikband is ie extra warm op je buik!
86% katoen
Ik heb van Prenatal een zwangerschapsnachthemden, die hebben knoopjes dus ideaal met voeden. Heb met lange en korte mouwen en als het koud is doe ik er ook nog n pyjamabroek onder. Niet sexy, wel heerlijk warm!