13 Reacties

één maand geleden

Ik heb een fijne van Hunkemoller met een losse broek en borstvoedings shirt met lange mouw van hele zachte stof

één maand geleden

Reactie op A1985WJ

Ik heb een fijne van Hunkemoller met een losse broek en borstvoedings shirt ...
Ik heb dit ook. Heerlijke stof.

één maand geleden

Reactie op A1985WJ

Ik heb een fijne van Hunkemoller met een losse broek en borstvoedings shirt ...
Is dat een lange mouwen shirt met knoopjes in het midden of anders?

één maand geleden

Ik draag een (lange) pyjama met knoopjes. De ene keer knoop ik m los de andere keer is het shirt omhoog en voeden maar 🤣

één maand geleden

Reactie op nikitaberger

Is dat een lange mouwen shirt met knoopjes in het midden of anders?
Nee geen knoopjes maar meer zo’n speciale hals voor het geven van borstvoeding

één maand geleden

Ik moet zeggen dat ik elke nacht eenkleedsessie heb omdat ik het niet koud wil krijgen😅 Deze pyjama vind ik fijn: https://www.hema.nl/dames/nachtmode/nachthemd/damesnachthemd-viscose-zwart-23470160BLACK.html Heel fijn zacht stofje (viscose). Ik slaap met het bovenste knoopje open. Als de kleine zich meldt dan nog een joggingbroek, sokken, sloffen en een dikke badjas erover.

één maand geleden

Een Duster haha 😅 ik slaap nooit met pyjama dus nu ale mevrouw zich meld trek ik die aan 😇

één maand geleden

Pyama’s van de primark met knoopjes! Zijn €17 ik ben er ook in bevallen.

één maand geleden

Bij de Lidl, deze week in de aanbieding! 15,-! Nooit bedacht zoiets bij de Lidl te kopen, maar ik was ook op zoek. Hij is heerlijk warm. Zowel voor zwangerschap als voeden (speciale top). Door de buikband is ie extra warm op je buik! 86% katoen

één maand geleden

Ik heb een dikke sweater van de h&m zo’n standaard en daar gewoon een gat in geknipt hahaha

één maand geleden

Reactie op RelaxedOrkaan817255

Ik heb een dikke sweater van de h&m zo’n standaard en daar gewoon een g ...
Haha heerlijk creatieve oplossing 🙌🏻🤣

één maand geleden

Reactie op RelaxedOrkaan817255

Ik heb een dikke sweater van de h&m zo’n standaard en daar gewoon een g ...
Haha hoe slim

één maand geleden

Ik heb van Prenatal een zwangerschapsnachthemden, die hebben knoopjes dus ideaal met voeden. Heb met lange en korte mouwen en als het koud is doe ik er ook nog n pyjamabroek onder. Niet sexy, wel heerlijk warm!