23 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ik vind het wel meevallen met die warmte🙈 Maar ik ben ook een zomermens. C ...
Wat fijn dat jij het vind meevallen! Het zal voor iedereen anders zijn. Mijn baby heeft er last van, vandaar het topic.

3 maanden geleden

Onze andere twee kids hebben in de eerste twee maanden van hun leven beiden een hitte golf voor hun kiezen gehad en wat ik daaruit, naast de al gegeven tips heb meegenomen, is vooral heerlijk wandelen in het groen, liefst bos en park zonder asvalt. Het is hier al snel meerdere graden koeler. Juist in de middag merk je daar het grootste verschil in temperatuur met straten, pleinen en bewoonde gebieden. Thuis verder heerlijk badderen in de schaduw buiten met voetjes in het water, op een kleedje, onder een plant of boom blaadjes kijken, en zelf bij rustige momenten heerlijk een boekje lezen :-) Succes!

3 maanden geleden

Ik vind die hitte zelf ook niet fijn. Ook mer kleding uitzoeken vind ik het een opgave! Ik voel me nog niet zo comfortabel met mijn lijf, niet alles past of is bv geschikt en ik heb het zo heet! De kleine, 8 weken, heeft er ook last van. Laatst wel dagje strand, briesje erbij, tent mee en op een schapenvachtje. Dat ging prima! Ik daarentegen flink verbrand! Oeps