Wij hebben wasbare luiers aangeschaft voor onze kleine. Ze passen goed, maar laten wel een afdruk achter op zijn lijfje. Zijn er mensen die dit probleem herkennen en tips hebben?
Ja wij hadden een pakket aangeschaft met verschillende merken en van 1 merk kreeg ons zoontje ook striemen. Die gebruik ik daarom liever niet meer. Breberky vinden wij heel fijn
Het huidje is nog heel kwetsbaar. Ik heb stoffen overbroekjes, en hoe los ik ze ook zet ik heb dat ook. Maar trekt ook weer snel weg als ze uit zijn dus ik vind het niet zorgwekkend!
Hier al 22 maanden wasbare luiers met ons zoontje en nu met onze dochter idem dito
Ik las dat als je de randen goed in de lies laat vallen der minder last van moet hebben. Maar zelf ben ik wel fan van de luiers en optrekbroekjes van petit lulu die randen hebben van fleece. Daardoor bijna geen last van afdrukken of striemen.
Ik heb nu mijn tweede kindje in de wasbare luiers. Afdrukken horen er wel b ...
Hier ook! Afdrukken zoals je zelf ook kan hebben van je sokken in je benen zijn heel normaal echte striemen niet. Let op dat wasbare luiers echt minder strak hoeven dan wegwerp. Bij de buik 2 vingers en bij de benen 1 vinger er makkelijk tussen kunnen doen is prima.