Hoi allemaal!
Welke wasmiddel gebruiken jullie voor het wassen van de babykleertjes?
Ik wil iets wat lekker ruikt, maar waar geen parfum ofzo in zit. Lekker duidelijk ook😂🙃
Neutraal, sensitive
Alvast bedankt 🫶🏽
Heb bij de eerste ook Neutral gebruikt maar vond het maar niks dus snel achterwege gelaten en gewoon gewassen met wat wij zelf ook gebruiken. Ze reageerde hier niet op. Ik hou echt van lekker ruikende was. Ga nu gewoon Zwitsal wasverzachter gebruiken. 🥰
Ik heb afgelopen week de baby kleertjes gewassen met Neutral, zit alleen geen geurtje aan haha. Wil hiermee blijven wassen denk ik, vooral qua babykleertjes, maar wellicht dat ik daar nog op terugkom als de baby er is en gewoon met normaal wasmiddel ga wassen.
Wij hebben ons normale wasmiddel gebruikt (ah eigen merk). We hadden afgesproken dat we over zouden stappen op neutral o.i.d. als ons zoontje er last van zou hebben. Maar hij heeft er nooit last van gehad. Dus voor de tweede gaan we het ook zo doen.
Ik heb bij onze 1e in het begin alles met neutrale huismerk wasmiddel gewassen. Dat ga ik voor de eerste weken weer doen. En na een paar weken meng ik het met gewone wasmiddel. Zodat het dan toch wat frisser gaat ruiken, maar niet gelijk heftig geparfumeerd is.
Alles waar een geurtje aan zit is geparfumeerd, met synthetisch parfum of met etherische olie. Op al deze geurstoffen kan de huid van je baby reageren. Het wasmiddel wat overblijft ruikt ook niet echt ergens naar. Wij hebben meerdere parfumvrije wasmiddelen gebruikt, Neutral en huismerken van supermarkten. We gebruiken nu voor al onze was Jumbo Ecologisch wasmiddel, dat krijgt de was goed schoon en fris.