Zoals de titel al zegt, welk wasmiddel gebruiken jullie voor je wasbare luiers? Ik heb begrepen dat het een niet ecologisch wasmiddel moet zijn, omdat die gemaakt zijn om op lage temperaturen te wassen en luiers op 60 graden gewassen moeten worden om goed schoon te worden. Maar alle reguliere wasmiddelen vind ik zo sterk ruiken. Oh ja, en ook niet onbelangrijk, ik wil dat die gewoon in de meeste winkels te koop is, of een heel gangbaar huismerk, omdat ik geen zin heb in extra online bestellingen als dit niet nodig is.
Goeie! Ik heb het wasmidddel van de Aldi gebruikt. Die kwam bij de consumentenbond nog soort van goed uit de test. Ik vind dat het lastigste aan wasbare luiers: je wil duurzaam zijn, maar het wasmiddel dat nodig is, is verre van duurzaam 😅
Goeie! Ik heb het wasmidddel van de Aldi gebruikt. Die kwam bij de consumen ...
Gebruik je dan wel poeder? Ik heb nu iemand gehoord die Ariel sensitive gebruikt, maar dat is alleen vloeibaar verkrijgbaar. Dat wordt volgens mij ook door blabloom geadviseerd.
Goeie! Ik heb het wasmidddel van de Aldi gebruikt. Die kwam bij de consumen ...
En toch is het aan het eind van de streep duurzamer hoor. Je gooit zoveel minder afval weg en er hoeft veel minder plastic voor eenmalig gebruik gemaakt te worden.
Hier Ariel color & style. Dit wordt door veel wasbare luiers ouders aangeraden. Ik heb hiervoor gekozen na lange tijd mee gelezen te hebben in de facebook groep van wasbare luiers. En bij de Billenboetiek gaven ze ook aan hiermee positieve ervaring te hebben. Bevalt goed, vind de luiers fris ruiken. Wasmiddel is prijzig maar regelmatig is het 1+1 gratis (bij de AH) dus wij wachten steeds op een aanbieding en kopen dan groot in.
Hier Ariel color & style. Dit wordt door veel wasbare luiers ouders aan ...
Dank je wel. Het is nu 2 keer genoemd. Dan ga ik die proberen. Helaas is de aanbieding net na vandaag afgelopen bij ah. Dus eerst maar eens zonder aanbieding proberen.