13 Reacties

4 maanden geleden

Dat is een goede vraag. Beetje lastig inschatten. Goed afnemen met een doekje? Onder de douche/in de badkuip?

4 maanden geleden

Bij onze wipstoel kan de hoes in de wasmachine. Kan de hoes er niet af?

4 maanden geleden

Reactie op Kims2022

Bij onze wipstoel kan de hoes in de wasmachine. Kan de hoes er niet af?
Nee helaas, de stof zit vast in de rand zeg maar

4 maanden geleden

Misschien met een kledingroller/pluizenroller?

4 maanden geleden

Reactie op Iris-bloemetje

Dat is een goede vraag. Beetje lastig inschatten. Goed afnemen met een doe ...
Ik wilde graag meer gebruiken dan alleen water zeg maar, maar moet wel veilig zijn. Onder de douche gaat niet, de stoel is elektrisch

4 maanden geleden

Sopje maken en er een goede natte doek overheen halen, als de hoes er niet af kan. Met de eerste wilde ik ook alles het liefst chemisch gereinigd. Inmiddels weet ik dat dat hopeloos is. Over een paar maanden eten ze toch modder 😅 daarnaast brengt grote broer zoveel snottebellen in huis dat ik mij het minst zorgen zou maken om een wipstoeltje dat er nog als nieuw uit ziet, hihi. Goede natte doek erover en gaan!

4 maanden geleden

Reactie op Oltia

Sopje maken en er een goede natte doek overheen halen, als de hoes er niet ...
Het is mijn eerste kindje, ben inderdaad heel erg van het schoon maken😅 Wat raad jij mij aan om het sopje mee aan te maken?

4 maanden geleden

Misschien op een echt mooie zomerse warme dag, even onder de douche het stof eruit spoelen, daarna met een goede vochtige doek afnemen en dan drogen in de zon?

4 maanden geleden

Reactie op nadine84

Het is mijn eerste kindje, ben inderdaad heel erg van het schoon maken😅 Wa ...
Misschien gewoon een afwasmiddel of een handwasmiddeltje?

4 maanden geleden

Had je al gegoogled op het merk? Vaak kan de stof er wel af maar kan je gewoon niet zien hoe 🤭

4 maanden geleden

Warm water + schepje soda + een microvezel doekje!