8 Reacties

één maand geleden

Niet heel gek dat je dit voelt. Je kan duidelijk verwoorden waar het vandaag komt. Het is soms ook lastig omdat je niet precies weet waar de babys het warm bij hebben. Dus het blijft een soort van gissen. Probeer een beetje te koken hoe ze snachts of in de ochtend voelt en welke temp het dna is geweest. Misschien als je dat een beetje bijhoudt kun je meer inschatten wat je haar aan kan doen.... Ik zag bijvoorbeeld dat het vannacht 4 graden kouder wordt dan de nacht ervoor dus heb ik een pyama broek erbij aangetrokken. Zo probeer ik een beetje te kijken wat er nodig is

één maand geleden

En ik heb er ooit 1 keer te koud aangetrokken...voelde me heel schuldig... De nacht erop meten warmer gedaan....we zijn allemaal moeders en zijn niet perfect...je leert ervan....🥰

één maand geleden

Om je gerust te stellen... je baby kan het beter beetje koud hebben dan te warm ivm warmtestuwing. Als je baby het snachts echt koud heeft zal ze niet goed slapen en huilen. Hang desnoods een termometer op dr kamer en volg een tog schema. Je kan ook een wollen onderlegger pyjama en slaapzak gebruiken. Dan is gaar temperatuur gegarandeerd goed 😪

één maand geleden

Dankjulliewel ❤️ fijn om jullie reacties te lezen, daar kan ik wat mee😊

één maand geleden

Vooral lekker op je gevoel afgaan (klinkt natuurlijk makkelijker dan het is). Als ik naar die schema’s kijk dan ligt mijn zoontje te koken in zn bed, hij is vrij warmbloedig😂. En idd beter iets te koud dan te warm

één maand geleden

Ik vind t ook lastig mede daardoor heb ik Puckababy slaapzakken gekocht omdat ik t daar makkelijk vond om terug te lezen. Heb t ook met overdag buiten de deur… vandaag veel te warm aangekleed. Cherum, was gelukkig maar een half uur weg maar toen ik thuis kwam was z’n nekje n beetje nat.

één maand geleden

Ik vind het ook moeilijk. Sta haar soms ook midden in de nacht om te kleden. Soms denk ik ook waar maak ik mij druk om, maar vind het zo zielig als ze het te koud zou hebben en eng als het weer te warm is 😭

één maand geleden

Ja het is altijd een beetje uitvogelen inderdaad 😋 Heb een 2.4 tog slaapzak van Lodger en ik lees overal dat bij andere slaapzakken de tog waarde iets veranderd als je de mouwen eraf haalt. Lodger zegt "de Tog waarde blijft hetzelfde. Als jij onder een dekbed ligt wordt deze niet ineens kouder als je met je armen boven de het dekbed gaat liggen" Zit wat in, maar dan heb ik dus wel iets extra's nodig om de armen warm te houden 😅. Ze werd net wakker, voelde op sommige plekken gewoon koel aan dus heb me er toch maar aan gewaagd en de warmere slaapzak aangedaan. En dan denk ik heb ik me hier nou zo druk om gemaakt 😅😅