6 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb hier al 2x gehad dat mijn dochter ziek was en ze onze zoon heeft aangestoken. Helaas niets aan te doen. Je hebt er wel werk van want onder de 3 maanden moeten ze vaak opgenomen worden. Wij moesten ook een nacht blijven in het ziekenhuis. Ik begin nu zelf ook te snotteren maar mijn man voelt zich verder prima. Je kan het niet vermijden :(.
4 maanden geleden
Tja t enige wat je kan doen als je zelf ziek bent is hand hygiene en geen kusjes. Bv is juist goed om te geven want dan geef je meteen antistoffen mee dus dat helpt hopelijk voorkomen dat je kindje ziek wordt en anders helpt t genezen. Hier flink ziek geweest toen ze 3 weken oud was, maar onze dochter werd enkel goed verkouden gelukkig.
4 maanden geleden
Vooral denken aan goede hygiëne. Borstvoeding is juist super als je ziek bent want zo krijgt je kindje de goede antistoffen binnen om te voorkomen dat die ziek wordt of anders minder ziek. En verder goed opletten op ziekteverschijnselen want onder de 3 maanden moet je het erg serieus nemen, vooral als er ook koorts bij komt kijken. Ik was een paar dagen echt vreselijk ziek geweest, en toen kreeg mijn zoontje koorts (bijna 3 weken oud). Hebben toen nachtje in ziekenhuis moeten blijven voor onderzoek en controle, bleek gelukkig niks ernstigs te zijn en mochten volgende dag ook gewoon naar huis
4 maanden geleden
Reactie op Nathaliiieee
Vooral denken aan goede hygiëne. Borstvoeding is juist super als je ziek be ...
Ohja doordat ik zelf ziek was werd mijn productie wel ineens veel minder. Moest een week lang in de avond vaak 1 of 2 flesjes bij geven daarom, was dus blij dat ik af en toe al wat had gekolfd. Het was na 1-2 weekjes weer zoals voorheen maar wel iets om rekening mee te houden dus
4 maanden geleden
Dan is het maar net zo goed dat je bv geeft. 😉 Je geeft dan je antistoffen mee door.