24 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Rbmg
Ohh dat boekje hebben wij ook, ze begint bij ons te lachen zelfs bij sommig ...
Deze (iets andere versie) hebben wij inderdaad ook! Alleen schrikt ze zelf iedere keer van het geluid. Ik vind het jammer dat je het geluid niet zachter kunt zetten want het is inderdaad erg hard en ze snapt nog niet dat ze dat geluid zelf maakt dus ik snap wel dat ze hier enorm van schrikt steeds!
4 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Deze (iets andere versie) hebben wij inderdaad ook! Alleen schrikt ze zelf ...
Ohh dat is jammer ! Hier zijn er twee geluids standen en heeft ze er geen problemen mee. Hopelijk met tijd dat het leuker wordt dan! Ik heb nu trouwens ook de hey baby activiteiten kalender, die werd goed beoordeeld en heeft per week leeftijdsgeschikte interactieve en fysiek uitdagende spelletjes :).
4 maanden geleden
Ik heb een simpele playgym van hout met wat speeltjes eraan. Daar doe ik soms een boekje of een spiegeltje tegenaan. Ze vermaakt zich prima! Ik doe dan zelf ook wat sportoefeningen en dat vindt ze ook erg interessant! Samen ‘gymmen’! Af en toe even stimuleren en bijvoorbeeld op haar buikje leggen..
Baby’s vinden het volgens mij vooral leuk om te zien wat wij als ouders doen.. dus ookal ga je bijvoorbeeld te vaatwasser in of uitruimen.. zet je baby op een wipstoeltje en laat hem/haar naar jou kijken. Zo zijn jullie dicht bij elkaar, ben je productief en vermaak je je baby!