15 Reacties

2 maanden geleden

Hier alleen een luier en slaapzak maar is wel warmer dan op jullie kamer. Als je baby zo fijn slaapt en niet te warm of te koud aanvoelt zou ik dat lekker zo blijven doen!

2 maanden geleden

Ons meisje van 13 weken ligt nu op bed met een mouwloze romper, pyjama en 0,5tog slaapzak en de temperatuur schommelt op het moment tussen 22 en 23 graden.😊

2 maanden geleden

Ik heb een kamer van nu 24 graden. Ze heeft een romper met lange mauwen en een 0.5 tog slaapzak aan (dus met blote beentjes er in)

2 maanden geleden

Is nu 21 graden en ze ligt in een korte mouwen romper, slaapzak 0.3 tog, lakentje en deken erover

2 maanden geleden

Onze slaapkamer is nu 25 graden. Ze heeft een romper aan met lange mouwen en een slaapzak van 0,5 tog.

2 maanden geleden

Mouwloze romper, 0,3 tog slaapzak, lakentje en een deken erover.

2 maanden geleden

Het was vandaag wat frisser en ze had koude handjes en voetjes. De verwachting is dat het vannacht wat meer afkoelt dus ik heb haar een wat dikker langemouw romper aangetrokken met een dun pyjamabroekje icm puckababy 0.5 + nunki.

2 maanden geleden

Heb vannacht de slaapzak van tog 0.5 zonder armen eaangedaan en een onsie met lange mouwen eronder. Korte mouwtjes kreeg z eneg te koude armpjes van. Daar boven op het nunki lakentje

2 maanden geleden

Bij ons is het ook 22 graden. Onze meid heeft een romper met korte mouwen aan met daarover een slaapzak (love to dream fase 2. Tog: 1). En dan nog een dun lakentje erover.

2 maanden geleden

Hier had ze vannacht een romper zonder mouwen en een t shirtje aan. Daar overheen een slaapzakje zonder mouwen (0,5 tog) en onder een lakentje. Maar ze werd wel wat vaker wakker dan normaal en kwam ook eerder voor de fles. Toen merkte ik dat ze best wel koud was, oeps! Dus vannacht een lange mouwen shirt en broekje onder de slaapzak aan denk ik maar.

2 maanden geleden

Onze dochter is erg warmbloedig. Hier ongeveer 19 graden op de kamer. Ze draagt een romper met korte mouw en een hydrofiele slaapzak. We hebben haar de hele nacht niet gehoord. Vanmorgen lekker warm uit haar bedje weer gehaald.

2 maanden geleden

Een wolzijde romper en een love to dream slaapzak

2 maanden geleden

Op de slaapkamer is het ongeveer 20 graden nu. Maar vannacht wordt het nog wel frisser denk ik. We slapen met het raam open. Mijn dochter heeft een pyjamapakje aan en al een Tog3 slaapzak. Verder geen dekentje of lakentje, wel zo veilig. En zo blijft ze ook tijdens het voeden in de nacht lekker warm. Paar nachten terug had ik haar nog in haar pyjama in een dunnere slaapzak (tog 1,5), maar dat was echt te fris bij ons. Toen had ik ook nog een dekentje nodig in de nacht (ze werd wakker van de kou). Slaap zelf ook onder een zomerdekbed en met lange pyjamabroek, dus dan is dat voor haar ook fijn denk ik.

2 maanden geleden

Hier is het denk ik ongeveer 20 graden op de slaapkamer. Ze heeft een lange romper aan met een broekje met voetjes eronder (moeten nog een pyjama kopen want ze is overal uitgegroeid haha). En daaroverheen een slaapzak van 0.5 tog. Volgens mij heeft ze het zo lekker warm, ze wordt in ieder geval niet wakker van de kou en haar nekje voelt niet te koud of te warm.