5 Reacties
2 maanden geleden
De lactatiekundige rade bij mij de kolven van Ardo aan. Het fijne aan dit merk is dat je bij eventuele gebreken je de onderdelen los opnieuw kan bestellen. Mocht er bijvoorbeeld iets mijn met de motor omdat je hem bij meerdere zwangerschappen wil gebruiken, dan kan je hem gemakkelijk vervangen i.p.v. dat je een gehele nieuwe kolf moet kopen (dit is bij Medela bijv. Wel het geval). Ik zelf heb de Alyssa van Ardo. Erg prettig en heeft een sterke motor. Succes met je zoektocht!
2 maanden geleden
Ik hoorde dat ardo en medela beiden een sterke motor hebben. De elvie kolf staat in mijn boekje ook wel bekend om een slechte motor en al helemaal voor dat geld. Ik heb zelf de medela freestyle handsfree. Deze werkt goed en de motor had ik nog van de vorige keer dat ik borstvoeding gaf. De motor heeft er al zeker een jaar (in totaal dus) werk opzitten met minstens 3x in de week overdag kolven.
2 maanden geleden
Ik heb zelf de medela freestyle handsfree. In mijn zoektocht naar een kolf ben ik gaan kijken naar handsfree kolven met nog wel een losse motor omdat deze over het algemeen sterker zijn dan wanneer ze bij de cup inzitten dus misschien dat je daar naar kunt kijken.