16 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben zelf nooit een babybadje gebruikt of jn huis gehad 🙈. Samen douchen of in bad vonden wij veel prettiger
2 jaar geleden
Wij hebben zelf nooit een babybadje gebruikt of jn huis gehad 🙈. Samen dou ...
Jaa wij hebben ook een bad maar voor een klein baby'tje leek me zon hoog badje wel handig... voor de eerste maanden. Maar vind het daardoor ook zonde om all out te gaan. Maar ook dat zo'n badje 3 maanden gebruikt wordt en voortaan in de weg staat 😅
2 jaar geleden
Je hebt van Stokke ook opvouwbare babybadjes, dan staan ze niet zo in de weg.
Wij hebben destijds gewoon een van de goedkoopste badjes gekocht en we hebben ‘m alleen in de kraamweek gebruikt. Daarna ons kindje mee onder de douche genomen met zo’n lange douchehandschoen voor de veiligheid.
2 jaar geleden
Wij hebben eigenlijk nooit een babybadje gebruikt. De eerste paar keer ging ons zoontje in de keuken in de gootsteen in bad, zodat ik niet moest hurken tijdens m'n herstel. En daarna ging hij in ons grote bad in een badinzet van babyjem of mee in de douche in een Chicco bubble nest. Ons zoontje vond het bad een tijdje helemaal niet leuk en dan was die bubble nest echt een goede oplossing.
2 jaar geleden
Ikea heeft een babybadje dat niet duur is en er goed uitziet. Nog niet gebruikt though!
De broer van mijn vriend raadde de wasmand aan van de ikea, voor als je een multifunctionele optie wilt hebben ;) Wij zijn uiteindelijk dus voor het officiële badje gegaan ivm de antisliplaag.
2 jaar geleden
Wij hadden bij de eerste een badje op standaard van Bébé-jou. Alleen was het badje een keer gevallen en lek😅 (al voor gebruik hoor) dus alleen voor de eerste paar keer gebruikt. Daarna elke keer gaan douchen met zoontje, tot hij te zwaar werd.
Nu hebben we een Chicco bubble nest (in zitstand) voor de dagen dat we hem douchen. En een Stokke XL vouwbad voor de dagen dat hij in bad gaat.
Het Chicco Bubble nest kan ook in ligstand (is dan een klein badje) dus op die manier gaan we gewoon eerst de 2e in badje doen. En daarna een herhaling van hoe we het bij de 1e gedaan hebben.
VRIEND
2 jaar geleden
Wij waren en zijn erg fan van de baby shnuggle. Zoontje heeft erin gezeten vanaf zijn geboorte (op de standaard) tot het moment dat hij groot genoeg was en stevig genoeg kon zitten (op de gladde ondergrond die een nat bad is) om in het grote bad te gaan. Toen hij groter werd en graag ging spetteren zetten we de shnuggle btw gewoon in het grote bad.
2 jaar geleden
Wij hadden de meest uitgebreide van bebe-jou.... zoveel spijt want hij was echt heel duur (': maarja eerste kindje en wij dachten laten we investeren...
Onze dochter vond het echt vreselijk in dat badje. Ze moest heel hard huilen en trappelde al het water eruit. Uiteindelijk kwam de kraamzorg met het idee om haar in een huishoudemmer (speciaal voor de bevalling gekocht, dus wel helemaal schoon) van €0,92 te doen. Wat denk je? Ze was helemaal zen en tevreden... Zo zie je maar, baby's hebben echt heel weinig nodig.
We hebben haar daar nog 2 of 3 keer in laten badderen en daarna met een douchehandschoen altijd meegenomen onder de douche. Badje staat te verstoffen... Ik denk dat we achteraf beter een losse tummytub hadden kunnen kopen.
2 jaar geleden
Wij hebben voor de eerste een universele standaard gebruikt en een badje van de prenatal. Ik had een keizersnee gehad, dus vond het super fijn dat ik staand kin helpen de kleine in bad te doen (is ook arbortechnisch de wens van kraamhulp!). Later konden we het badje in het grote bad zetten, toen hij zelfstandig kon zitten.
Zo gaan we het ook zeker bij de volgende doen! De standaard is goed in te klappen.
2 jaar geleden
Ik haat babybedjes en vind het ondingen. Bij onze eerste kwamen we tzt achter iets wat we ook gewoon in huis hadden: de gootsteen! Dat vinden we zoveel handiger! Nu moet ik wel zeggen dat wij een badkuipje voor volwassenen in de badkamer hebben, dus dat maakt het misschien ook wel wat anders/makkelijker.