Willen jullie eens even met me meedenken.. de klachten van mijn dochtertje van bijna 6.5 week lijken wel met de dag erger te worden. Ze huilt steeds meer, laat regenmatig scheetjes, kreunt veel, is onrustig bijvoorbeeld in de zin van kan niet even stadig ergens liggen, heeft een aparte ademhaling (snurkend of piepend) droge huid rondom haar wenkbrauw en soms rode uitslag op een wang, slapen wil ze duidelijk wel maar lukt niet alsof er telkens iets dwars zit.. (we zijn echt van de rust en regelmaat en houden ons aan de wakkertijden/slaapsignalen) ze slaapt overdag vrijwel alleen op mij. Nu in de avond na haar fles was het meteen weer beentjes intrekken en elke 5 min dat ik haar in slaap heb wordt ze tussendoor huilend wakker, ook tijdens die mini slaapjes veel aan het kronkelen.
Ik denk dat ze 'te goed' is voor koemelkallergie maar neig dan op z'n minst wel naar een gevoeligheid. Iets in mij zegt dus dat de normale nutrilon voeding (uit een dr brown fles met p speen) die we nu gebruiken het niet is. We gebruiken ook pro biotica en laveen vitamine druppels. Osteopaat zijn we al 2x geweest en ze is nu onder behandeling bij manuele therapeut voor een nek wervel. Iemand die dit herkent of tips heeft?