54 Reacties

één maand geleden

Draadloze flessenverwarmer is echt onmisbaar! En qua speelgoed is de bal van Mushie de favoriet. Tip: koop meteen een groot speelkleed. Onze dochter is nu 3 maanden en rolt al van het baby speelkleed af.

één maand geleden

Wij hebben de Babybrezza om flesjes te maken. Was een hoop geld, maar zo waard!! 😍

één maand geleden

De wipstoel is echt de beste koop geweest! Ook de babygym wordt hier elke dag nog steeds leuk mee gespeeld. Miskoop: babybadje, groot onding staat mega in de weg en we hebben m maar 3x gebruikt

één maand geleden

Reactie op Babymees

De wipstoel is echt de beste koop geweest! Ook de babygym wordt hier elke d ...
Haha herkenbaar. Staat bij mij in de schuur. Hij douchte altijd met ons.

één maand geleden

Reactie op ikbenlindsay

Wij hebben de Babybrezza om flesjes te maken. Was een hoop geld, maar zo wa ...
Ja wauw die zijn best prijzig. Wel super relaxt 😍

één maand geleden

Reactie op rafa Ella

Draadloze flessenverwarmer is echt onmisbaar! En qua speelgoed is de bal va ...
Ja haha wij hebben idd een grote gekocht. Het gaat zo snel!!!!

één maand geleden

Draagzak, niet perse onmisbaar maar die bal op de foto vind ze heel leuk.

één maand geleden

Mijn miskopen!! Zijn er nog al wat! Verkeerde tog waardes slaapzakken, te warme kleding in eerste maatje, pieksluier voor om het bedje heen, flessenverwarmer van bol.com echt een flut ding hij deed er zooo lang over en werd dsn echt kneiter heet. Heb hem uit frustratie midden in de nacht in de prullenbak gegooid….

één maand geleden

Kinderwagen, hij heeft er echt al heel veel uurtjes in geslapen omdat dat de enige fijne manier voor ons was om hem in slaap te laten vallen :) en ik was verliefd op mijn zwangerschapskussen maar ook vooral voor mezelf in bed tijdens de zwangerschap :p

één maand geleden

Welke wipstoel en baby-buggy hebben jullie?

één maand geleden

De draagdoek en inmiddels draagzak. Ontelbaar vaak de baby in slaap gekregen als niks anders lukte 🙏

één maand geleden

Ik heb een dure schuim aankleedkussen gekocht ipv zon witte waar een doek overheen moet. Mijn baby heeft kma en heeeel veel vieze poepluiers die behoorlijk lekken. En baby is een jongetje en die plassen nog wel eens zodra de luier uitgaat (wisten we niet vantevoren). Maar dit aankleedkussen veeg ik zo schoon met een dettol doekjes en heeft me nu al zoveel wasjes gescheeld

één maand geleden

Reactie op Quinty Wijnschenk

Draagzak, niet perse onmisbaar maar die bal op de foto vind ze heel leuk.
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht ?

één maand geleden

De puckababy. En de oxo tot doekjesverdeler. Hadden hem bij de eerste niet omdat ik hem te duur vond, maar nu toch gekocht en jee wat is dat ding fijn. En het babystoeltje voor de tripp trapp zodat ze er gezellig bij kan zitten. Qua speelgoed de oball en knisperdoekjes.

één maand geleden

Reactie op Kimmyops

Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht ?
Je vraagt het niet aan mij, maar de bal is de oball :-). Hier dus ook favoriet! Bij oudste dochter ook toen.

één maand geleden

Najell wrap 😍

één maand geleden

Een ‘babygym’ met klemmen eraan die ik over de box kan spannen maar ook over de wipper of kinderwagen.

één maand geleden

Reactie op LikeTABU

Welke wipstoel en baby-buggy hebben jullie?
Wipstoeltje weet ik niet hebben hem gehad gewoon via bol.con volgens mij Baby buggey van deryan. Echt een top ding kan kantelen zodat hij kan liggen

één maand geleden

In het begin de Love to dream swaddle. Zonnedoek van Cloby met bijbehorende clips (wel prijzig, maar gebruik hem nog elke dag). Loopy links en knisperboekje om mee te spelen.

één maand geleden

New born set Tripp Trapp Draagzak Oball Speelgoed cubus van little dutch