54 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kimmyops

Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht ?
Ze hebben deze bij de prenatal😊

één maand geleden

Goede kinderwagen, slaapzakken met losse (of losritsbare) benen (nog niet nu maar later als ze gaan lopen is dat zo fijn bij onrustige nachten/slaapregressies), draagzak vind mn 2e heel fijn maar mn 1e wilde er nooit in, meegroeistoel vind ik ook super

één maand geleden

Reactie op Kimmyops

Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht ?
Je hebt eventueel ook soortgelijke ballen van Little Dutch 🤗

één maand geleden

Draagdoek en duokinderwagen

één maand geleden

Speelgoed: Oball Freddie de vuurvlieg & deze projector : https://www.babyentiener.nl/sophie-de-giraf-sterrenprojector-beige.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD4I60l5KIHlNfbWdCGnbr8w64LD0&gclid=EAIaIQobChMIjeaV96nNiAMVUaKDBx0U3RpqEAQYBCABEgKASPD_BwE

één maand geleden

Slaapzakken, want mijn zoontje trapt de dekens steeds van zich af🙈 En deze hysterische speelmat😂 Hij kan er een hele poos onder/mee spelen!

één maand geleden

Reactie op Hdgtx

Slaapzakken, want mijn zoontje trapt de dekens steeds van zich af🙈 En dez ...
Deze hysterische speelmat is bij ons ook echt een favoriet 😂❤️

één maand geleden

Is hier al genoemd maar: De babybrezzq! Bij de oudste gekocht maar nu weer een top ding! En de oxo doekjes verdeler! Met twee kinderen in de luiers echt een top ding, hadden we eerder moeten hebben

één maand geleden

Thermosfles 🫶 Overal en altijd snel een flesje klaar op de juiste temperatuur (aangevuld met koud water). Zoveel fijner dan een flessenwarmer waar je minuten moet wachten.

één maand geleden

Speelkleed voor buiten: https://www.bol.com/nl/nl/p/speelmat-2-verschillende-designs-150-x-200-cm-speelmat-baby-speelmat-foam-opvouwbaar-speelkleed/9300000159681153/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000159681153&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2bDP-afSiAMVDEJBAh2h8gIDEAQYDSABEgKFKvD_BwE

één maand geleden

Reactie op J237

Is hier al genoemd maar: De babybrezzq! Bij de oudste gekocht maar nu weer ...
Met welke doekje gebruik je deze?

één maand geleden

Matchstick monkey! Dit poppetje om op te bijten is mijn dochter uren zoet mee

één maand geleden

Reactie op Quinty Wijnschenk

Met welke doekje gebruik je deze?
Kruidvat sensitive! Wij vinden het fijne doekjes, goed vochtig en zachte doekjes!

één maand geleden

Reactie op J237

Kruidvat sensitive! Wij vinden het fijne doekjes, goed vochtig en zachte do ...
Dank je wel!

één maand geleden

De baby Björn wipstoel was hier echt een favoriet 😍 Qua speelgoed denk ik toch gewoon doekjes omdat hij dat vooral goed kan vast pakken

één maand geleden

De bakfiets met maxicosi houder, zo fijn, vooral ook voor onze peuter die dol is op fietsen en dat kan weer lekker vaak sinds de jongste 3 maanden is en eindelijk mee mag in de bakfiets 🙌 Qua speelgoed Oball, Freddie vuurvlieg.

één maand geleden

Babybrezza Freddir vuurvliegje Vtech dierenvriendjes speelkleed Weleda baby billenbalsem

één maand geleden

Reactie op S1994-

Babybrezza Freddir vuurvliegje Vtech dierenvriendjes speelkleed Weleda bab ...
Oh ja weleda billen balsem hier ook in gebruik! Echt fijn

één maand geleden

Top: Leander verschoonkussen Overslagrompers Stokke newborn set Love to dream inbakerslaapzak Kinderwagenbak (onze eerste huilde daar alleen maar in, dus bijna niet gekocht. Maar de tweede vind het heerlijk!) Flop: Puckababy Elektrische wipstoel Draagzak

één maand geleden

Reactie op Philautia

Top: Leander verschoonkussen Overslagrompers Stokke newborn set Love to dre ...
Leg jij nog iets op je Leander verschoonkussen of leg je je baby daar direct op? De kraamzorg heeft me ooit wijs gemaakt dat het koud is voor de baby en sindsdien heb ik er een handdoek of hydrofiele doek op liggen. Maar nu ze zo bewegelijk is gaat de handdoek alle kanten op 🤣