Misschien een leuk praat onderwerp.
Wat is voor jou onmisbaar qua producten/speelgoed etc voor je baby?
Ik trap af ; wij zijn echt fan van de wipstoel en de baby-buggy.
In het begin had ik gezegd de puckababy!
Goede kinderwagen, slaapzakken met losse (of losritsbare) benen (nog niet nu maar later als ze gaan lopen is dat zo fijn bij onrustige nachten/slaapregressies), draagzak vind mn 2e heel fijn maar mn 1e wilde er nooit in, meegroeistoel vind ik ook super
Speelgoed:
Oball
Freddie de vuurvlieg
& deze projector : https://www.babyentiener.nl/sophie-de-giraf-sterrenprojector-beige.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD4I60l5KIHlNfbWdCGnbr8w64LD0&gclid=EAIaIQobChMIjeaV96nNiAMVUaKDBx0U3RpqEAQYBCABEgKASPD_BwE
Is hier al genoemd maar:
De babybrezzq! Bij de oudste gekocht maar nu weer een top ding!
En de oxo doekjes verdeler! Met twee kinderen in de luiers echt een top ding, hadden we eerder moeten hebben
Thermosfles 🫶 Overal en altijd snel een flesje klaar op de juiste temperatuur (aangevuld met koud water). Zoveel fijner dan een flessenwarmer waar je minuten moet wachten.
Speelkleed voor buiten: https://www.bol.com/nl/nl/p/speelmat-2-verschillende-designs-150-x-200-cm-speelmat-baby-speelmat-foam-opvouwbaar-speelkleed/9300000159681153/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000159681153&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2bDP-afSiAMVDEJBAh2h8gIDEAQYDSABEgKFKvD_BwE
De bakfiets met maxicosi houder, zo fijn, vooral ook voor onze peuter die dol is op fietsen en dat kan weer lekker vaak sinds de jongste 3 maanden is en eindelijk mee mag in de bakfiets 🙌
Qua speelgoed Oball, Freddie vuurvlieg.
Top:
Leander verschoonkussen
Overslagrompers
Stokke newborn set
Love to dream inbakerslaapzak
Kinderwagenbak (onze eerste huilde daar alleen maar in, dus bijna niet gekocht. Maar de tweede vind het heerlijk!)
Flop:
Puckababy
Elektrische wipstoel
Draagzak
Top:
Leander verschoonkussen
Overslagrompers
Stokke newborn set
Love to dre ...
Leg jij nog iets op je Leander verschoonkussen of leg je je baby daar direct op? De kraamzorg heeft me ooit wijs gemaakt dat het koud is voor de baby en sindsdien heb ik er een handdoek of hydrofiele doek op liggen. Maar nu ze zo bewegelijk is gaat de handdoek alle kanten op 🤣