38 Reacties
2 maanden geleden
Campingbedje MET bodemverhoger🙈 misschien denken anderen daar anders over maar wij hadden bij ons 1e zoontje geen bodemverhoger en hij kwam in de vakantie precies in een sprong.. heb uren op z’n kop in het ledikant gehangen om hem te sussen. Toen we terugkwamen gelijk zo’n ding besteld!
2 maanden geleden
Genoeg voeding, speelgoed, verzorgingsspullen (en dan niet alleen de standaard dingen zoals shampoo etc, maar ook nagelschaartje, haarborstel), spullen bij mogelijke ziekte (zetpil, thermometer, andere medicatie etc), zonnebrand, zwemgerei.
Wij zijn met onze kleine (4 maanden) op vliegvakantie en ik heb veel dingen opblaasbaar gekocht (aankleedkussen/babygym van de Bestway, voedingskussen van de Doomoo, speelgoed, zwemband van de Mambo baby).
Ik heb thuis een lijst gemaakt van alle dingen die ik elke dag gebruik voor onze man. Van de kleren, tot douchespullen, verzoringsspullen, speelgoed, alle dingen die je gebruikt bij voeding (flessenborstel, afwasmiddel, spenen).
Kijk ook eens op google, er zijn hele handige lijstjes te vinden. Ik heb die lijstjes gebruikt en aangevuld met dingen van mezelf
2 maanden geleden
Emmertje en wasmiddel voor vieze kleding/doeken na poepexplosie of spugen 🫣
2 maanden geleden
De paklijst van de ANWB voor reizen met (jonge) kinderen vond ik het meest compleet:
https://www.anwb.nl/vakantie/reisvoorbereiding/paklijst/paklijst-autovakantie
Zelf ben ik heel blij met het deryan tentje, daar kan je ook een speeltje aan hangen en dan heb je een soort babygym. Wij hebben dat tentje vooral als een soort box gebruikt. Daarnaast hadden we ook een campingbedje met hoge bodem.
We hadden ook een nachtlampje meegenomen en daar was ik achteraf heel blij mee: het huisje had alleen hele felle lampen op de kamer en dat was niet zo fijn bij de nachtvoedingen.
2 maanden geleden
Reactie op Suze126
Campingbedje MET bodemverhoger🙈 misschien denken anderen daar anders over ...
Sommige huisjes hebben een camping bedje. Zit hier wel een matrasje in? We twijfelen anders om de cosleeper voor de zekerheid mee te nemen. Als het goed is hebben wij een "opbergtas" erbij
2 maanden geleden
Als.je borstvoeding geeft je kolf. En toch wel je favoriete luiers. Wij hadden bedacht dat we ze ook wel verder in Oostenrijk konden halen. Maar we hebben veel doorlek momenten gehad. Slaapzakje. Wij hebben ook soort van nestje mee. Makkelijk om je kindje even in te leggen en frisser dan op een willekeurige bank ofzo. Verder heeft een baby weinig nodig behalve veel liefde en knuffels 🥰
2 maanden geleden
Reactie op BMB97
Sommige huisjes hebben een camping bedje. Zit hier wel een matrasje in? We ...
Ik zou dat doen. Is de kleine sowieso al aan gewend.
2 maanden geleden
Reactie op Suze126
Campingbedje MET bodemverhoger🙈 misschien denken anderen daar anders over ...
Extra tip laat je kindje ervoor al aan het camping bedje wennen, wij hebben het niet gedaan en we hebben 7 mega onrustige nachten gehad 😅😴
2 maanden geleden
Reactie op BMB97
Mocht je hem mee kunnen nemen, zeker doen, daar is je kleine tenslotte volledig vertrouwd mee
2 maanden geleden
Reactie op BMB97
Mijn ervaring is dat je meestal het matrasje mee moet nemen, vind t ook wel een fris idee;) maar als je cosleeper mee kan, dan kan je t overwegen. Hou er wel rekening mee dat de slaapkamers vaak smal zijn dus het bedje niet altijd naast jullie bed kan staan.
2 maanden geleden
Ik maak altijd een lijstje kleertjes toilettas shampoo/douchegel (sudo)creme, borstel (tandpasta tandenborstel) zonnebrand zetpil thermometer zwemspullen badcape zwembroekje iets om af te drogen zwemband evt speeltje.. voeding flessen afdruiprek, voeding(torens) flessenborstel lepels een bakje voor het hapje in mee te nemen