38 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Suze126

Campingbedje MET bodemverhoger🙈 misschien denken anderen daar anders over ...
Precies, wij zijn afgelopen week weg geweest en er zat geen verhoging in het bedje… je rug gaat er gelijk aan 😬

2 maanden geleden

De adapters voor de kinderwagen 😂 Wij hadden de hele inboedel mee om vervolgens in Duitsland erachter te komen dat deze nog thuis lagen..

2 maanden geleden

Reactie op Michelleee28

De adapters voor de kinderwagen 😂 Wij hadden de hele inboedel mee om vervo ...
🙈

2 maanden geleden

Wij zijn nu op vliegvakantie. We hebben de wipper mee. De Numsy. Soort dooky voor kinderwagen. Bad handschoen voor grip in de douche.

2 maanden geleden

Wij zitten nu in een huisje. Buiten alles wat al genoemd is: - Wipstoeltje - speelkleden: Boxkleed (tweedehands) voor op de grond en zo'n Picknickkleed met plastic bodem voor buiten. - babygym. Ik heb voor 10 euro een opklapbare gekocht op marktplaats Fijne vakantie!

2 maanden geleden

Ik heb deze gekocht op Ali. Echt ideaal! Je hebt altijd een babygym bij de hand, kunt hem heel makkelijk op de kinderwagen maken zonder dat iets beschadigd (siliconen houders). Onze zoon speelt er elke dag mee in zin wagen

2 maanden geleden

Ons kleine meisje slaapt naast mij in het grote bed. Ons zoontje en papa aan de andere kant. Scheelt mij eruit gaan en papa heeft ook een rustige nacht zijn we allemaal beter te pas. Om mee te nemen; Ik zou een fleecedeken of iets mee nemen en misschien heel gek van die lijmklemmen 😂 Vaak zijn er in van die huisjes geen gordijnen maar een lap stof waar al het licht langsheen komt. Wij maken er met die klemmen vaak een fleecedeken voor zodat het lekker donker is. En als je hem niet daarvoor gebruikt gebruik je het wel ergens anders voor is mijn ervaring. Wij hebben de babyfloat en swimmer mee. Nog niet gebruikt want we zijn nu pas 1 dag op vakantie.

2 maanden geleden

N.a.v. de reactie van 1992mamma bedenk ik me dat wij ook vuilniszakken en schilderstape meehebben om evt. te verduisteren. In ons huisje gelukkig niet nodig, maar tape was wel handig om de babyfoon vast te tapen😅

2 maanden geleden

Reactie op kgul

Ik heb deze gekocht op Ali. Echt ideaal! Je hebt altijd een babygym bij de ...
Wat een leuke, en handig dat deze op de wagen kan. Heb je misschien het linkje ernaar?

2 maanden geleden

Wij zijn nu ook op vakantie, zitten in een huis en hiervoor een week in een stacaravan op een camping. Wat zeker handig is: -Groot speelkleed, ook als ze ouder zijn ideaal. Ze spelen er nu samen op (oudste is 2,5). - Een draagbaar nachtlampje oid. Onze nijntje lamp ligt nog thuis maar is heel fijn als je 's nachts moet kijken want er is vaak enkel heel fel licht dus kinderen wakker. - Billendoekjes, beide kids reageren heel heftig op andere (geparfumeerde) billendoekjes dus heb er genoeg mee. - Voldoende zetpillen, zinkzalf en thermometer. Hier hebben ze beide waterpokken en zinkzalf is best even zoeken in frankrijk. Verder hebben ze er gelukkig geen last van. - Als je nog geen campingbedje hebt zou ik een deryan tentje aanschaffen. Veel fijner als die lompe bedjes en je zet ze zo neer, ze slapen er beide heerlijk in. Ze staan op een bed bij ons dus je kan er ook zo makkelijk bij mocht dat nodig zijn.

2 maanden geleden

Reactie op leo91

Wij zijn nu ook op vakantie, zitten in een huis en hiervoor een week in een ...
Oooh en een wipper! Daarin zit hij als we eten en als hij om zich heen wil kijken. Net sprong 4 gehad dus enkel liggen is er niet meer bij.

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

Wij zijn nu op vliegvakantie. We hebben de wipper mee. De Numsy. Soort do ...
Hoe krijg je de wipper dan mee in t vliegtuig?

2 maanden geleden

Reactie op daphneschouten450

Wat een leuke, en handig dat deze op de wagen kan. Heb je misschien het lin ...
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €29,39 | Baby Speelgoed Peuter Wiegjes Wiegen Wiegen Hangende Bel Baby Spullen Pasgeboren Kinderwagen Spelen Boog Bed Speelgoed Voor Baby 'S 0 12 Maanden https://a.aliexpress.com/_mqxcxiu

2 maanden geleden

Wij hebben onze baby gewoon in de reiswieg laten slapen, net een co sleeper en vertrouwd voor de baby zelf. We hadden ook het deryan tentje mee maar niet gebruikt - [x] Paspoort - [x] Baby Brezza - [x] Baby zetpil - [x] Rocker - [x] Speelgoed - [x] voorlees boekje - [x] Zwemluier - [x] Babyfoon - [x] Aankleedkussen - [x] Luiertas - [x] Luiers - [x] Luierzakjes - [x] Billencreme - [x] Billen doekjes - [x] Hydrofiele doeken - [x] Badcape - [x] Washandje 2x - [x] Baby zeep - [x] Baby olie - [x] Vitamine d - [x] Borstel - [x] Zonnebril - [x] Zonnebrand crème - [x] Nagel setje - [x] Thermometer - [x] Alcohol - [x] Wandelwagen - [x] Draagzak - [x] Autostoeltje - [x] Stoel adapters - [x] Flesjes - [x] voeding - [x] Fles spa blauw / kraanwater - [x] Flessenwarmer accu - [x] Oplader flessenwarmer - [x] Afdruiprek flessen - [x] Slaapzakje - [x] Speentjes - [x] Kleren - [x] Sokjes - [x] Zwemkleding - [x] Zonnehoedje - [x] Wollen dekentje

2 maanden geleden

Reactie op J237

Hoe krijg je de wipper dan mee in t vliegtuig?
Prampack mee met kinderwagen en in de bak van de reiswieg de wipper

2 maanden geleden

Reactie op daphneschouten450

Precies, wij zijn afgelopen week weg geweest en er zat geen verhoging in he ...
Hah ja pas dan merk je hoe verwend we zijn met de verhoogde bedjes:) ik heb destijds na de vakantie een losse universele bodemverhoger gekocht bij Mamaloes, past op vrijwel alle campingbedjes.

2 maanden geleden

Reactie op Suze126

Hah ja pas dan merk je hoe verwend we zijn met de verhoogde bedjes:) ik heb ...
Dat is slim zeg, nooit over nagedacht dat dat ook bestaat. Ik ga het gelijk bestellen!

2 maanden geleden

Reactie op Suze126

Hah ja pas dan merk je hoe verwend we zijn met de verhoogde bedjes:) ik heb ...
Briljant. Mijn rug is gebroken hier op vakantie haha