11 Reacties
2 jaar geleden
Geen tips voor een wollen deken. Voor ledikantje hebben wij matras, molton (niet waterdicht!), hoeslaken, nunki laken en dan een katoenen deken. Voor de cosleeper hebben wij matras, hoeslaken, nunki laken en katoenen deken.
Matras van de co-sleeper is het standaard matras dat erbij zit. Voor het ledikantje hebben we een ikea matras. Dit ging prima bij ons zoontje, dus dat gaan we nu ook weer gebruiken.
2 jaar geleden
Ik ben gegaan voor een lakentje van katoen (Jollein) en een gebreid dekentje van katoen/acryl mix (Jollein). Denk dat ze ook wel dekentjes van wol hebben!
Verder heb ik inderdaad het matras, dan een molton (niet waterdicht oid), hoeslaken en dan dus los een lakentje en deken.
Omdat de baby geboren wordt in mei kan ik dan laagjes wegnemen of toevoegen indien nodig.
Het is onze eerste dus ik heb me hier laten adviseren🤣
2 jaar geleden
Wij hebben een IKEA matras voor het ledikantje en een mamaloes matras voor in de wieg. Verder gebruiken we gewone matrashoezen, katoenen lakentjes en katoenen dekentjes. In het ledikantje gebruiken we ook een waterdichte hoes maar nog niet bij de pasgeboren baby, die komt later pas.
2 jaar geleden
Reactie op safia rezai
Ik heb vandaag last gekregen van me bekken weet iemand hoe dat komt
Als je op dit forum zoekt naar het topic ‘Bekkeninstabiliteit’ vind je veel tips! Zegt niet dat je dat hebt maar het kan zeker helpen 😊
2 jaar geleden
Wij hebben een matrasje met aerosleep toppertje, Hoeslaken en inbakerzakje van puck a baby. Voor de zekerheid hebben we ook een ledikant lakentje en dekentje. Onze dochter van vorig jaar januari sliep liever alleen in een inbakerzakje of slaapzakje en helemaal niet onder een lakentje of dekentje.
2 jaar geleden
Tip voor een mooi wollen dekentje: het merk Hvid. Zeker niet goedkoop, maar wel mooie kwaliteit!!