11 Reacties

2 maanden geleden

Dit had mijn dochtertje ook vorige week. Wij dachten dat het muggenbultjes waren

2 maanden geleden

Zijn het bultjes of blaasjes? Als het waterpokken zijn moeten ze geloof ik binnen een dag blaasjes worden en zich verder uitbreiden. Anders is het denk wat anders, kunnen inderdaad muggenbulten zijn

2 maanden geleden

Waterpokken beginnen meestal op de rugt, borst en gezicht. Vaak zouden het er ook per uur meer moeten worden..

2 maanden geleden

Muggenbulten

2 maanden geleden

🦟🦟

2 maanden geleden

Muggenbultjes denk ik. Zijn ze er in een nacht of dag bijgekomen zo ineens dan is het vaak een mug die zn kans heeft gezien. Zo zielig.

2 maanden geleden

Ik denk muggen!

2 maanden geleden

Muggen inderdaad! Onze oudste had dat vorige week ook. Z'n hele bovenarmen, precies tot aan de rand van z'n hemd. Het waren er zoveel dat ik meteen aan waterpokken moest denken. Maar gelukkig waren het toch echt muggenbulten. Wel sneu, want die jeuken ook behoorlijk.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties. Heb toch de huisarts even een foto gestuurd want het worden nu echt blaasjes en een aantal meer dan voorheen.

2 maanden geleden

Reactie op CarinaSchepers13

Bedankt voor jullie reacties. Heb toch de huisarts even een foto gestuurd w ...
Dit begint inderdaad wel meer op waterpokken te lijken! Goed dat je even contact hebt opgenomen. Merk je ook dat je kindje er last van heeft?

2 maanden geleden

Heee TS, hoe gaat het nu met haar?