4 Reacties

gisteren

Wij hebben hem net achter de rug, dus ong dezelfde leeftijd 😊. Vond het heel erg meevallen. Ik heb gelijk bij de eerste plekjes gesmeerd met dr leenarts verkoelende lotion. Die droogt ook uit dus de meesten bleven heel klein. Alleen op zn hoofd en bij zn lippen wat grotere wondjes maar ook daar weinig last van gehad. Eerste dagje koorts. De plekjes blijven wel heel lang (na ruim 3 weken zien we nog wat korstjes), maar hij was eigenlijk na een dag of 4/5 alweer helemaal zichzelf. Hopelijk bij jullie ook! Ben vooral heel blij dat we het hebben gehad en hij nu beschermd is 😊.

gisteren

Reactie op angelietje

Wij hebben hem net achter de rug, dus ong dezelfde leeftijd 😊. Vond het he ...
Oh en onze zoon is in een havermout badje geweest, dat zorgde volgens mij ook voor het snelle indrogen!

19 uur geleden

Onze zoon heeft het met 17 maand gehad en hij zat er ook goed onder. Daarnaast had hij ook krentenbaard om zijn mond en nog hand, voet, mond ziekte. Hij heeft er een paar dagen koorts bij gehad en is een ruime week niet zichzelf geweest. Toevallig had ik nog wat borstvoeding in de vriezer liggen dus heb daar 2 badjes mee gedaan en heel veel havermoutbadjes. Inmiddels zijn we een ruime 3 maand verder en je ziet er nu niks meer van maar dat heeft wel een poos geduurd.

4 uur geleden

Bij ons werd de oudste gek van de jeuk. Havermout badje werkte heel goed.