7 Reacties

één maand geleden

Bij mijn dochtertje van 20 weken ook hetzelfde. Gelukkig niet meer zo ontroostbaar als met de 6 weken piek. Maar ze is ook weer aan het oversteken en stink windjes. Ik ben eergisteren weer begonnen met een schepje orthifloor erin. Heb het idee dat het wel iets doet.. sabsimplex heb ik nooit gebruikt wel inflacol, vond ik niet helpen.

één maand geleden

* overstrekken bedoel ik 🙈

één maand geleden

Als de sab simplex en probiotica hielpen dan misschien weer proberen? Kan geen kwaad toch. Volgens mij hoort het ook wel weer bij deze leeftijd, maar het is zo sneu voor die kleintjes. Ik ben sinds 2 dagen begonnen met sab simplex en geef ook volledig borstvoeding. Neem nu zelf ook geen koemelk producten meer om te kijken of dat ook helpt. Het blijft uitproberen denk ik.

één maand geleden

Ik volg even. Mijn zoontje sinds maandagavond ook gaan slapen met darmkrampjes, maagje rommelde echt enorm. Sindsdien elke avond meerdere keren per nacht wakker met krampje :( zo sneu! Pfff dacht dat we de krampjes periode achter de rug hadden..

één maand geleden

Ja die van ons heeft ook weer krampjes sinds vorige week en is nu 20 weken. Zo zielig! Misschien ga ik ook weer eens sab simplex proberen. Ik heb het idee dat het door de oefenhapjes komt dus ook eventjes mee gestopt weer

één maand geleden

Reactie op AmyAv

Als de sab simplex en probiotica hielpen dan misschien weer proberen? Kan g ...
Ja dacht ook dan dan we dat maar weer geven, het heeft destijds wel iets geholpen. Maar mijn man zegt dat we dan het probleem 'verplaatsen' als we daarna weer ermee moeten stoppen. Geen idee of dat zo is, uiteindelijk zullen die krampjes toch ook wel minder worden?

één maand geleden

Volgens mij hoort het ook bij het sprong 4! Wij zijn alweer uit sprong 4 en de darmpjes zijn weer rustiger 😊