Bij ons eerste kindje 4 jaar geleden kwamen we er in de kraamweken achter dat ze koemelkallergie had, uitslag, spugen, onrustig etc. Nu zo gehoopt deze keer van niet. Hij is nu 3 weken en we zien zijn huidje onrustiger worden, overstrekken, spugen wat begon met mondjes tot nu hele golven eruit en tot uren na de fles. We doen al therapeutisch de fles geven glazen dr brown fles, orthiflor 1x per dag en vitamine d druppels van laveen. Bij iedere fles sab simplex. Dacht goed voorbereid te zijn. Maar nu ik net zoonlief zijn 4e shirtje aantrek na zn fles van drie kwartier geleden ben ik even gebroken.. de huisarts is hier niet zo horig naar de vorige keer heeft het zo enorme strijd opgeleverd.. met een week ziekenhuis opname waarmee ze moesten overleggen of we dr terug mochten want ze gooide het op mijn depressie van vroeger. Ben nu gewoon weer bang voor hetzelfde gedoe. Kan er niet via het consultatiebureau iets geregeld worden? En hoe werkt het nu met voeding krijgen etc? 4 jaar geleden was het natuurlijk corona en anders dan nu.. ben basis verzekerd bij OHRA trouwens.. pfff even hart luchten en steun zoeken hier. Thanxx