57 Reacties

2 jaar geleden

Ik begin me nu ook beter te voelen! En begin dan dus gelijk te twijfelen of het wel goed gaat… Ben nu 9 weken zwanger. Kan ook zijn omdat ik veel meer rust pak en durf de emesafane nog niet te stoppen maar de dag wordt ineens een stuk meer draagbaar. Gisteren zowaar pas om 22 uur naar bed gegaan ;).

2 jaar geleden

Hier ook bijna 10 weken en het gaat stukken beter dan eerder!

2 jaar geleden

Hier ook. Ik was heel vroeg in de zwangerschap heel erg misselijk en voelde me rot maar in week 8 begon het al stilaan te beteren. Nu in week 9 en lijkt stilaan beter en beter te gaan. Wel nog ups en downs maar in de goede richting. Ik vond het ook vroeg en maakt me zorgen maar echo gisteren was helemaal goed. Ik denk soms dat ik heel snel de piek heb gehad ofzo. Mja elke zwangerschap is anders. Bij mijn vorige begon ik me pas beter te voelen na 14 - 15 weken.

2 jaar geleden

Hier 9w5 en sinds een paar dagen steeds minder misselijk, minder moe en beter humeur. Was bij mn 1e ook rond de 9 a 10w dat ik me beter ging voelen. :)

2 jaar geleden

Ja, ik ook rond die tijd :)

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Ja ik ook, zo ontzettend fijn!

2 jaar geleden

Bij mij ook precies hetzelfde! :)

2 jaar geleden

Ruim 10 weken nu en ben wat minder uitgeput en iets minder misselijk. Ben wel begonnen met ijzertabletten slikken, dus dat kan ook de reden zijn. Nog wel veel honger en misselijk van bepaalde geurtjes.

2 jaar geleden

Wat fijn om dit te lezen! Ik heb dit ook, ik kan me nog wel beroerd voelen, maar ik ben een stuk liever voor mijn omgeving en idd een heel stuk minder misselijk. Zei het gister nog tegen m’n vriend: het lijkt alsof ik al een beetje over ga naar het 2e trimester. Tegelijk ook een beetje zorgen erdoor, maar nu ik dit lees durf ik dat ook weer wat meer los te laten :)

2 jaar geleden

Ik nu bijna 9 weken en voel hetzelfde. Nog wel snel moe maar de misselijkheid is ineens een stuk minder

2 jaar geleden

Ik ben 11 weken. Ik voel mij inderdaad ook een stuk beter. Wat je omschrijft: snel honger en anders word ik ook naar 😅

2 jaar geleden

Hier het zelfde! Morgen 9 weken en voel me sinds vandaag echt een stuk beter. Energie voor 10! Misselijk ook al een paar dagen weg. 😁😁😁😁 Hopelijk blijft het zo! 🤞

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap waren alle rotkwaaltjes zoals misselijkheid, somberheid en vermoeidheid weg met 10 weken!!! Ik voelde me als herboren. Ik hoop dat het nu weer zo gaat zijn, want ooooh wat heb ik het zwaar zeg!

2 jaar geleden

Hier ook met 9w2! Op de vermoeidheid na, zeker na een dag werken kan ik vrijwel niets meer in de avond. De misselijkheid lijkt gelukkig wel af te nemen!

2 jaar geleden

Vandaag 10 weken zwanger, merk dat ik rond 9,5 week me echt beter voel! Ben minder moe dan eerst, helaas neemt de misselijkheid toe en heb ik al een paar keer gespuugd...

2 jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en voel me (voorzichtig)nu beter. Had een piek denk ik rond 9 & 10 wk

2 jaar geleden

Ik had het ook met m'n eerste rond de 9 weken, 9.5 week. Af en toe nog een dagje dat t wel minder ging; maar wel echt berg opwaarts. Ik heb het nu weer. Moet iedere keer tegen mijzelf zeggen dat t bij mijn dochter ook was (als ik mij weer eens zorgen maak of het wel goed zit 🫠).

2 jaar geleden

Ik ben nu volgens mijn eigen berekening 8w1d en voel me zoooo beroerd, jullie verhalen geven mij hoop!!!

2 jaar geleden

Reactie op eza1988

Ik ben nu volgens mijn eigen berekening 8w1d en voel me zoooo beroerd, jull ...
Tussen week 8 en week 9 was voor mij het absolute dieptepunt, hou vol!