57 Reacties
2 jaar geleden
Ik begin me nu ook beter te voelen! En begin dan dus gelijk te twijfelen of het wel goed gaat… Ben nu 9 weken zwanger. Kan ook zijn omdat ik veel meer rust pak en durf de emesafane nog niet te stoppen maar de dag wordt ineens een stuk meer draagbaar. Gisteren zowaar pas om 22 uur naar bed gegaan ;).
2 jaar geleden
Hier ook. Ik was heel vroeg in de zwangerschap heel erg misselijk en voelde me rot maar in week 8 begon het al stilaan te beteren. Nu in week 9 en lijkt stilaan beter en beter te gaan. Wel nog ups en downs maar in de goede richting. Ik vond het ook vroeg en maakt me zorgen maar echo gisteren was helemaal goed. Ik denk soms dat ik heel snel de piek heb gehad ofzo. Mja elke zwangerschap is anders. Bij mijn vorige begon ik me pas beter te voelen na 14 - 15 weken.
2 jaar geleden
Wat fijn om dit te lezen! Ik heb dit ook, ik kan me nog wel beroerd voelen, maar ik ben een stuk liever voor mijn omgeving en idd een heel stuk minder misselijk. Zei het gister nog tegen m’n vriend: het lijkt alsof ik al een beetje over ga naar het 2e trimester.
Tegelijk ook een beetje zorgen erdoor, maar nu ik dit lees durf ik dat ook weer wat meer los te laten :)
2 jaar geleden
Ik ben 11 weken. Ik voel mij inderdaad ook een stuk beter. Wat je omschrijft: snel honger en anders word ik ook naar 😅
2 jaar geleden
Hier het zelfde! Morgen 9 weken en voel me sinds vandaag echt een stuk beter. Energie voor 10! Misselijk ook al een paar dagen weg. 😁😁😁😁
Hopelijk blijft het zo! 🤞
2 jaar geleden
Ik ben nu 11 weken en voel me (voorzichtig)nu beter.
Had een piek denk ik rond 9 & 10 wk
2 jaar geleden
Ik had het ook met m'n eerste rond de 9 weken, 9.5 week. Af en toe nog een dagje dat t wel minder ging; maar wel echt berg opwaarts. Ik heb het nu weer. Moet iedere keer tegen mijzelf zeggen dat t bij mijn dochter ook was (als ik mij weer eens zorgen maak of het wel goed zit 🫠).