2 Reacties

3 maanden geleden

Aaaaah heel herkenbaar hoor. En ook heel normaal dat je je zo voelt. Ik vond het de eerste keer ook vreselijk terwijl hij bij m’n moeder was (bij eerste kindje) Ik werk in de thuiszorg en moest zelfs bij de eerste cliënt huilen hahahaha. Zij begreep het helemaal gelukkig en ze was al lang in zorg 🤣 Nadat de eerste week voorbij was wende het snel en vond ik het ook heerlijk om even geen mama te zijn. Wel heel jammer dat hij slaapt als je thuiskomt want dat vond ik altijd een heel leuk moment weer thuiskomen en lekker knuffelen. Ik had altijd wel een heel voldaan gevoel als ik gewerkt had. Ik werk 20 uur en dat is een fijne balans met thuis. Je moet even een drempel over vond ik. Ik heb nu m’n zomervakantie achter m’n verlof aangeplakt en had vakantie uren opgespaard dus ik hoef nu pas te werken als ze ruim 4 maand is (half september)

3 maanden geleden

Reactie op 1992mamma

Aaaaah heel herkenbaar hoor. En ook heel normaal dat je je zo voelt. Ik vo ...
Wat heerlijk dat je nog even hebt. Ja mijn partner is helaar afgekeurd waardoor ik fulltime moet blijven werken. Ik ga nu mijn ouderschap verlof gebruiken zodat ik maar 4 dagen hoef ipv 5 maar als dat op is moet ik kijken of financieel 4 dagen haalbaar is anders weer terug naar 5. Dat hij slaapt als ik thuis kom heb ik vaker. Ik draai standaard 1 avond per week en soms 2. Gelukkig moet hij om 23:30 nog een voeding dus die geef ik gewoon lekker zodat ik hem nog even zie. Dankjewel voor je geruststellende woorden 🩵