13 Reacties

3 maanden geleden

Ah germ! :( Ik kan eerlijk gezegd niet zo goed zien wat er op de foto te zien is?

3 maanden geleden

Reactie op LikeTABU

Ah germ! :( Ik kan eerlijk gezegd niet zo goed zien wat er op de foto te zi ...
Klonterig slijm achtige prop iets.

3 maanden geleden

ik kan op de foto niet helemaal zien wat hier aan is ? dit is toch gewoon gele poep met stukjes

3 maanden geleden

Reactie op Nour_2021

Klonterig slijm achtige prop iets.
oh ik zie het.. huh…

3 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

oh ik zie het.. huh…
geef je bv?

3 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

geef je bv?
Nee flesvoeding

3 maanden geleden

Reactie op Nour_2021

Nee flesvoeding
oh huh… ik zou het echt niet weten. heb hier nog nooit van gehoord eigenlijk🤔 misschien even huisarts bellen en/ of consultatiebureau? heeft hij last met poepen of komt het er wel uit

3 maanden geleden

Heb ik ook gehad gisteren, ik drukte erin met de luier en het was gewoon zacht.. Ik geef bv en kleine heeft hier geen tot weinig last van krampen, dus ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken. Het lijkt gewoon een ophoping van de wat vettere melkdeeltjes, maar bij mij was het echt helemaal zacht/mushy 😊

3 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

oh huh… ik zou het echt niet weten. heb hier nog nooit van gehoord eigenlij ...
Ja wou zoiezo even huisarts maandag bellen, want hij heeft voor derest geen koorts of iets anders. Consultatiebureau doet niet echt veel hier helaas. Het komt wel uit maar met moeite. Heeft wel veel pijn bij scheetjes laten.

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Heb ik ook gehad gisteren, ik drukte erin met de luier en het was gewoon za ...
Ja hier was het ook zacht maar heeft die nog nooit gehad dus dacht even kijken of iemand hier weet wat het is. Of tips heeft voor de krampen/buik pijn

3 maanden geleden

Reactie op Nour_2021

Ja hier was het ook zacht maar heeft die nog nooit gehad dus dacht even kij ...
Ja kan ik goed begrijpen! Ik schrok eerst ook even, maar het leek in orde gelukkig. En tips heb ik niet echt omdat hier de krampjes met 11 weken plots verschenen maar sinds vandaag (nu 12wk) ook weer weg lijken te zijn. Ik masseer nog steeds sinds de eerste weken zijn buikje dagelijks en doe veel been oefeningen met hem wat ons veel heeft geholpen ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ja kan ik goed begrijpen! Ik schrok eerst ook even, maar het leek in orde g ...
Ja dat doe ik ook indderdaad maar het lijkt hier niet heel veel te helpen helaas. Maar bedankt voor je reactie, ben al blij dat ik lees dat het niks ergs is.

3 maanden geleden

Wij hebben vanaf de geboorte probiotica druppels gebruikt(microbiol van Vitals) ons zoontje had ook heel veel last van krampjes maar na 6 weken was het zo goed als over. Het ondersteunt de darmen enorm.