Onze zoon drinkt echt vreselijk eerste paar weken juist zo gulzig dat wij therapeutisch moesten voeden.
Wij hebben nu neocate voeding die wij indikken en wij gebruiken nexium voor zijn maagzuur.
Want hij spuugt veel, door het slordige drinken vooral.
Ik roep al vanaf dag 3 zijn tong kan niet naar zijn gehemelte. Hij is ook altijd enorm gespannen al 3x naar de osteopaat geweest en naar nog een andere therapeut. De fysio komt ook iedere week.
Bij de abc poli geweest voor tips om hem te leren slapen want hij krijsste wat af. Dat slapen gaat nu wel goed!
Maar iedere fles is het nu ongeveer ruim 4 weken raak, klakken, loslaten, aanhappen en hoofd wegdraaien etc. we hebben de dr brown fles en speen ultra prematuur , prematuur, 1. En 2 gebruikt.. allen drama.. nu de difrax s speen erop en die krijgt hij al helemaal niet goed te pakken.
2 keer lactatiekundige mee laten kijken, 2x tongriemkliniek in de bilt geweest maar die willen niets doen ze vinden zijn tongriem vlezig en het is de spanning waardoor hij klemt met kaken enz maar niemand krijgt hem dan goed los en alsnog ze zien allemaal wel een korte tong.. hij kan ook niet bij zijn gehemelte.
Hij is bijna 12 weken krijgt nu 120+ 4 schepjes die gaan alleen op als hij echt honger heeft of half slaapt in de nacht.. verder d r a m a .. ik dacht misschien spruw zijn gehemelte is wit en glanzend maar niet met vlekken ofzo.. maargoed al een ruime week in de kokosolie en 5 dagen met violet spul . Wij dachten dit is het.. maar nee het blijft drama. We voelen ons gewoon bij niemand gehoord en gezien, hij plast, poept, groeit en slaapt dus dan vinden ze het niet erg en is het tijd uitzitten. Ik ben helemaal op van het strijden met die fles de voedingsmomenten zijn hel.. hij wilt wel maar lukt hem niet en dan uiteindelijk wil die dan ook maar niet meer. Soms gaat er maar 30 a 40 cc in en komt ie 3 uur later weer en weer hetzelfde. In de nacht drinkt ie juist zo snel in 10 minuten klokt ie het naar binnen ik durf hem dan niet af te remmen omdat ie eindelijk wat drinkt. Ik vind het zo zwaar heeft iemand dat het herkenbaar is of tips etc? Ik wil maandag evt de huisarts bellen maarja wat doen die he..