30 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op camri

Aaah wat goed en knap! Hier ene iets korter tongriempje, maar besloten daa ...
I feel you ❤️ Hier ook sinds de geboorte aan het strijden met de borstvoeding. Toen hij uiteindelijk de ellendige fles pakte, vond hij de borst te lang duren. Inmiddels wil hij elke voeding wel langer/korter aan de borst drinken, en kreeg hiervoor elke voeding nog een flesje na. Nu inmiddels zitten we (we kwamen vanaf 70! ml) op 30 ml bijvoeding, maar niet meer elke voeding. Nog steeds wil hij regelmatig de tweede borst niet drinken, maar daar probeer ik me dan bij neer te leggen, z'n groei is namelijk goed. Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voor we helemaal afgebouwd zijn en of we zo 1,5 jaar borstvoeding kunnen geven. We gaan het zien :) Go with the flow en probeer het je niet teveel aan te trekken, maar dat is hartstikke moeilijk 😅🤗

2 maanden geleden

Reactie op sophie1998

I feel you ❤️ Hier ook sinds de geboorte aan het strijden met de borstvoedi ...
Ze wil nu gewoon ook niet meer pakken. Zodra ze menselijke warmte voelt draait ze weg, plastic wil ze 😅 wat knap gedaan en respect voor je geduld 😘

2 maanden geleden

Reactie op camri

Ze wil nu gewoon ook niet meer pakken. Zodra ze menselijke warmte voelt dra ...
Zo lastig he! Ik voel me echt afgewezen dan 🥲 Ben je al samen in bad geweest? Of gelijk na een badje aanleggen. Zo kwam mijn eerste kindje van de liefde voor de fles af :)

2 maanden geleden

Reactie op camri

Hi mammabopdik, heel beneiwud hoe het ook met jullie gaat. Is jullie zoontj ...
Hee nee helaas het is echt nog steeds zo zoeken met hem. Nu lijkt hem op zn zij leggen en dan de fles geven en ik ondertussen zn buikje aaien een beetje te werken. Wordt overal afgewimpeld van ahjo die wil zo gewoon hapjes en hij groeit toch. Ja omdat ik zo mega hard mn best doe, ben kapot. Donderdag was zn 1ste dag opvang en die meiden zeiden sorry hij snapt de fles niet we hebben een andere geprobeerd en lukte ook niet. Ik vind nog steeds zn tongriem niet okee niemand wilt wat doen. Heb de kliniek in de bilt weer gebeld en mogen 16 sep nogmaals laten kijken. Wil gewoon dat ze die gaan laseren want het vacuum lukt niet, hij is uitgeput bij de fles, tong ligt altijd onder in zn mond en zit heel heel strak. Hun vinden dat ie misschien onrustiger wordt als ze hem behandelen. Ik geloof het niet ik roep dit al vanaf dag 3! Hij is nu ruim 15 weken.. zo vreselijk die strijd en niemand die luisterd

2 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Zo lastig he! Ik voel me echt afgewezen dan 🥲 Ben je al samen in bad gewee ...
Net ook weer echt harder gaan huilen zodra m’n borst in de buurt is 😢 vind dit echt heel verdrietig werd er net zelfs een beetje boos (van binnen) van! Ik ga dat bad nog een keer proberen. Hoe pakte je dat aan?

2 maanden geleden

Reactie op mammabopdik

Hee nee helaas het is echt nog steeds zo zoeken met hem. Nu lijkt hem op zn ...
Niets zo naar als je niet gehoord voelen….! En super moeilijk als je potentiële baken van rust (kindje even naar de opvang) ook met struggles gaat… ik kreeg tongriem tip kliniek staas en Bergmans… misschien dat wat? En ze noemde osteopaat (niet geweest (nog)). Misschien zit je helemaal niet te wachten op mee denken maar hoop zo dat het snel beter voor je wordt! Je doet het super mama!

2 maanden geleden

Hi meiden, ook hier eerder op het bericht gereageerd. Inmiddels 2 lactatiedeskundige en kinderfysio verder geen verbetering. In tijd helaas beetje beetje acceptatie geworden. Door toch de borst en fles te blijven geven werden het soms weer 12 - 15 voedingen per dag en een mega ongezellig kind tot gevolg. Ik hoop dat het bij jullie beter afgaat Liefs

één maand geleden

Reactie op Pippa90

Hi meiden, ook hier eerder op het bericht gereageerd. Inmiddels 2 lactatied ...
Hi pippa, Heel herkenbaar in de zin van de balans zoeken tussen kind voeden en het leefbaar houden voor jezelf en gezin… dit matcht zeker niet altijd met elkaar merk ik

één maand geleden

Reactie op camri

Net ook weer echt harder gaan huilen zodra m’n borst in de buurt is 😢 vind ...
Sorry. Berichtje gemist :) Toen hadden we een douche, dus is ze in de tummy geweest. Maar jullie hebben wel een bad? Ik heb gewoon het bad gevuld tot halverwege mijn buik zegmaar, als ik rechtop zat. En dan eerst even aarden in bad, met speentje bijvoorbeeld en daarna aanleggen. Je kan even een hydrofiele doek over je kindje leggen! Hier gaat het intussen weer heel slecht, het waren altijd ups and downs, maar door de hele rit van de afgelopen 4 maanden is dit de druppel denk ik. Ik overweeg om te stoppen nu, ik ga er niet op vooruit, hij ook niet 🤷

één maand geleden

Reactie op camri

Niets zo naar als je niet gehoord voelen….! En super moeilijk als je potent ...
Jaa we zijn al 3x naar de osteopaat geweest had haar toevallig vrijdag nog bericht en ze zei ik kan echt niets meer betekenen..