Hoi,
My zoon heeft sinds afgelopen maand weinig gedronken en het gaat erger worden. Gisteren heeft hij maar 600 ml gedronken met heel veel bemoeien. Hij doet ook onrustig tijdens drinken, schoppen,huilen etc etc..
Hij zit inderdaad dit moment op sprong 4 maar ik maak me wel zorgen daarover.
Heeft iemand ook dezelfde ervaring? Misschien een tip voor wat kan ik hiermee doen..
Hij drinkt afgekolfd milk/nutrilon via avent flessen speen4. Het ging wel goed.
Ja zelfde ervaring geen tips, gewoon hem laten gaan…hier soms dagen van 500ml. Maar ook dagen van boven de 800…Dit kan zo twee weken duren. Ik vind het zelf altijd maar lastig ik probeer het los te laten (wat niet altijd lukt).
Ons meisje drinkt altijd al weinig. Momenteel op een slechte dag 500 en op een goede dag 650/700. Ik zou gewoon vertrouwen hebben op dat het goed komt. De onrust en het niet willen drinken kan heel goed passen bij een sprongetje.
Hier ook slecht drinken sinds 2/3 dagen. Soms ook maar 500 ml.. echt een strijd soms dus geef het dan wel op voor ze weerstand krijgt naar de fles
Ochtend en avond drinkt ze wel helemaal leeg en overdag beetjes.. het is niet anders helaas
Hier ook. Zit nu al 5 uur tussen vorige voeding .na 3,5uur wilde hij nog niet drinken en toen in slaap gevallen. Had ik daar geweten,had ik even gekolfd,want productie is ook niet meer wat het was . Ook rond sprong vier maar ik wist niet dat slecht drinken daar bij hoorde.