6 Reacties
één maand geleden
Bij ons al vanaf het begin een drama. Wij doen 5x 150 en die gaan nooit op. Ik zou mijn geen zorgen maken. Je kleintje neemt wat hij nodig heeft.
één maand geleden
Hier ook!! Dronk eerder 4x 180 +6 waar de flessen ook niet altijd op gingen. En drinkt nu de ene keer 100ml en dan weer 140 en dan weer maar 60. Haha zo lastig want geen idee wanneer ze nu echt “honger” heeft.
Hier gaat het ook op en af. Ene keer gaat het weken super goed en andere keer gaat het drinken weer wat minder. Onze dochter is 5 maanden oud nu.
één maand geleden
Hier hetzelfde, ene keer gaat de fles leeg, andere keer wil hij de helft niet eens opdrinken. Ik geloof ook wat SietskeJulia zegt dat ze nemen wat ze nodig hebben, maar toch maak ik mij er wel eens druk om.. maar probeer dan te denken zolang hij goed groeit en vrolijk is, zal het wel goed zijn!
één maand geleden
Nou dat vind ik al veel🤭, die van mij drinkt 120+4 en dan laat hij nog staan. Hij kan er makkelijk 4u tussen laten en begint altijd driftig te drinken en na een paar slokken begint hij zich al te overstrekken
overtrekken..heeeel irritant om elke keer een fles te geven. Om 22u geef ik vaak nog een 90 fles aangezien meer niet opgaat en rond 4u weer een fles 90, want dan pikt hij zijn speen niet meer.
Helaas krijg ik er meer ook niet in en heeft ook nog nooit doorgeslapen, maar goed ik accepteer het maar, want kan er toch niks aan veranderen.