9 Reacties
3 maanden geleden
Hier precies hetzelfde! En het lijkt wel of het steeds erger wordt… Opstaan van de bank met mijn kleine op de arm is een hele worsteling. Laat staan in de avond of nacht de trap op lopen.
Ik leef op vitamines (en af en toe een redbull…), of tenminste iets gedaan te krijgen op een dag
3 maanden geleden
Reactie op kgul
Hier precies hetzelfde! En het lijkt wel of het steeds erger wordt… Opstaan ...
Ja precies het lukt soms echt bijna niet meer, de ene dag wel erger dan de andere. Mijn nachten zijn best oke verder, 1 of 2 voedingen en meestal vallen we allebei vrij snel in slaap. Ik geef borstvoeding vraag me ook af of dat meer energie kost. Jij ook?
3 maanden geleden
Ik herken het niet. Ben wel moe hoor, maar zeker niet futloos en krachtverlies merk ik ook niet. Heb afgelopen weekend zonder problemen 5km gewandeld met een baby in de draagzak en ben ook weer rustig aan begonnen met sporten.
Dus ik zou zeker de huisarts even bellen, wie weet heb je bepaalde tekorten.
3 maanden geleden
Ik had hier in het begin veel last van, de eerste 4 weken. M’n ijzer laten prikken en die was gewoon in orde. Ik heb toen als proef supplementen van sups.care besteld, de hormone balance en de energy. En sinds ik die slik (nu dus een maand of 2) merk ik absoluut verschil! Ik ben echt veel fitter en stabieler. Ik zou absoluut eerst naar de huisarts gaan, maar dacht deel het toch even, misschien helpt het je😄