11 Reacties

3 maanden geleden

Onze oudste had het ook heel lang. Eerst nystatine voor hem en miconazol voor mezelf gebruikt. Twee kuren nystatine gedaan maar hielp niet. Toen gentiaan violet, maar hielp ook niet. Toen waren we inmiddels al maanden verder en door de pijn had ik de bv opgegeven inmiddels. Toen besloten om even niet te behandelen, het hielp immers toch niet, maar wel de flessen enzo steeds blijven uitkoken en toen was het na anderhalve week weg.

3 maanden geleden

Wij zijn er na 9 weken sinds 2 dagen eindelijk vanaf. Ben gestopt met nystatine en heb 1 dag pure bessensap gebruikt. Daarna was het meteen over

3 maanden geleden

Reactie op Elin3000

Wij zijn er na 9 weken sinds 2 dagen eindelijk vanaf. Ben gestopt met nyst ...
Hoe gebruikte je dit?

3 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Onze oudste had het ook heel lang. Eerst nystatine voor hem en miconazol vo ...
Dus door niets te gebruiken uiteindelijk ging het weg?

3 maanden geleden

Reactie op Mommytobe.

Dus door niets te gebruiken uiteindelijk ging het weg?
Klopt.

3 maanden geleden

Reactie op Mommytobe.

Hoe gebruikte je dit?
Een wattenstaafje erin dopen en verspreiden over de spruw

3 maanden geleden

Hier ook al 6 weken aan het tobben. Ik geef ook nystatine, de tweede kuur nu... Haar tong is schoon, lippen inmiddels ook maar nu zit het nog steeds op haar wangen. Om gek van te worden. Als het na deze kuur nog niet over is bel ik de huisarts weer voor overleg.

3 maanden geleden

Reactie op Elin3000

Een wattenstaafje erin dopen en verspreiden over de spruw
Hoevaak?

3 maanden geleden

Reactie op Mommytobe.

Hoevaak?
Pfoeeh ik denk dat ik het 5x op een dag heb gedaan. Toen was het weg. Kan geen kwaad, hij vond het wel lekker. Merkte wel dat het poepen veel beter lukte ook!

3 maanden geleden

Bij ons was het binnen 2 dagen weg door kokosolie te smeren en ook me tepels te wassen met water met Citroën sap geperst.. dus ene x dat en de andere x smeerde ik kokosolie en idd alles goed uitkoken

3 maanden geleden

Bij ons heeft het 5 weken geduurd maar is het inmiddels vanzelf over gegaan. Mijn baby dronk al die tijd gewoon goed aan de borst en ik heb zelf ook geen klachten dus daarom besloten in overleg met de huisarts om het niet te behandelen. Hij had het ook alleen op zijn tong, snap dat als het heel erg is dat je het wel wil behandelen..