25 Reacties
2 jaar geleden
Ik ga net zoals de vorige keer incontinentiebroekjes gebruiken. Voor de eerste week ongeveer vond ik dat het fijnste. Ik bloedde toen veel en had met kraamverband steeds het idee dat ik ging doorlekken. De gaasbroekjes vond ik persoonlijk niet lekker zitten. Na de eerste week werd het bloeden een stuk minder en ben ik gewoon onderbroeken met (kraam)verband gaan gebruiken.
2 jaar geleden
Ik heb ook onderbroeken van mijn man aangehad in de kraamweek. Zat veel lekkerder en prima met kraamverband te doen!
Moet je natuurlijk niet mega veel van postuur verschillen anders heb je niks aan deze tip 😅
2 jaar geleden
Als je in het ziekenhuis bevalt krijg je daar een gaasbroekje, maar je kan ze ook bestellen. Zelf ga ik de eerste dagen iig van die incontinentie broekjes dragen, want die zitten echt veel lekkerder. Vorige keer direct geswitcht toen ik weer thuis was vanuit het ziekenhuis en echt veel comfortabeler dan die gaasbroekjes met kraamverband
2 jaar geleden
Reactie op ariella92
Welke incontinentie broekjes heb je dan? Ik kan heel slecht tegen die gaasb ...
Ik had van always discreet broekjes voor incontinentie, de witte met paarse strikje opdruk aan de voorkant
2 jaar geleden
Ik had van die maxi slips van de kruidvat, die zaten heerlijk en ook lekker hoog
2 jaar geleden
Ik droeg graag boxers van mijn man. Lekker breed en precies genoeg ruimte voor het grote kraamverband.
Ga ik dit keer weer doen.
2 jaar geleden
Reactie op Meibb
Voor na de kraamweek heb ik menstruatie ondergoed gehaald (type dat het mee ...
Geen ervaring mee, maar houd er rekening mee dat je iedere drie uur jezelf moet verschonen vanwege infectie risico en dat er ook stolsels en resten meekomen die niet door dat broekje worden geabsorbeerd. Ik heb zelf ook menstruatieondergoed, maar dat ga ik pas later gebruiken als het bloedverlies een stuk minder is