17 Reacties

2 dagen geleden

We hebben de Hamilton x1 plus. Bij onze eerste al gehad en heel tevreden mee geweest. Het nieuwere model nu gekocht voor onze tweede. Alles wat jij beschrijft heeft deze.

2 dagen geleden

Deryan buggy is erg fijn

2 dagen geleden

Mutsy nexo hebben wij. Al bij ons andere kindje gebruikt. Makkelijk in te klappen, kan plat, zonnekap kan vergroot worden door een rits, rijd lekker en prima voor mijn lengte 1,82 m.

2 dagen geleden

De Elodie Mondo! Voldoet aan al jullie wensen. Mag mee als handbagage.

2 dagen geleden

Ik vond de aer+ ook te wiebelig en in de ligstand zelfs gevaarlijk instabiel. Daarom gekozen voor de easywalker jackey. Is soms opgevouwen net wat groter dan ik zou willen, maar je kan niet alles hebben :-p hij is namelijk wel erg comfortabel voor zowel peuter als baby en ouders van 1,78 en 1,89m lang

2 dagen geleden

Deryan XP! We zijn op het moment een maand door Amerika aan het reizen en hebben al een aantal vluchten en ontelbaar veel keer in en uit de auto achter de rug en hij is zo ideaal met 1 hand in/uitklapbaar! Hij kan helemaal plat voor slaapjes en we hebben er een schapenvacht in liggen voor iets meer comfort en die klapt ook zo mee in. Grote wielen dus lekker stevig en wendbaar en met mijn 1.77 is de hoogte erg goed.

2 dagen geleden

Novi baby sky! Past zelfs in mijn fietsmand voor op de fiets. De oudste zit er erg goed in en de zonnekap kan enorm ver open

2 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Novi baby sky! Past zelfs in mijn fietsmand voor op de fiets. De oudste zit ...
Ja deze! Echt een superfijn ding, met 1 hand makkelijk in en uit te klappen, zonnekap kan heel ver dicht en zelfs mijn man van 2 meter kan er prima achter lopen. Hij is ook stevig en leuk geprijst ook nog.

2 dagen geleden

Ik heb ook de joolz aer + maar vind hem absoluut niet wiebelig…

2 dagen geleden

dubatti smart!!

2 dagen geleden

Easywalker miley!

één dag geleden

Dubatti smart! Wij zijn beide ook lang en bij de Joolz trapte we tegen de achterwielen aan. Dubatti rijd echt super lekker, kan goed plat en de kap kan je groter maken! Ik vind het een top ding.

één dag geleden

Reactie op Keeley

Ik heb ook de joolz aer + maar vind hem absoluut niet wiebelig…
Same, ben er juist heel blij mee!

één dag geleden

Reactie op Leledb

Vind je de wielen niet te klein?

één dag geleden

Reactie op Marriebaby

Dubatti smart! Wij zijn beide ook lang en bij de Joolz trapte we tegen de a ...
Wij hebben deze ook! Wij zijn juist wat kleiner (1,68 en 1,81m) maar trapten bij veel ander buggy's tegen de wielen of de rem al aan. Super irritant... Bij deze geen last van.

één dag geleden

Reactie op Leledb

Ben ooo heel blij met de Joolz aer! Maar ik vind zo’n buggy met kleine wieltjes persoonlijk niet echt geschikt voor kindjes onder de 1,5, omdat hij geen demping heeft…maar voor oudere kindjes is hij top! Voordeel van de Joolz is ook dat je er makkelijk maxicosi clips op kunt doen dus ik gebruik hem heeeel veel als ik even met de baby met de auto weg ben. Veel sneller dan een grote kinderwagen in en uit klappen, als je even een boodschap doet, kind ophaalt van het kdv, etc.

één dag geleden

De oppas is altijd blij als ze mijn aer kan gebruiken ipv die ondingen van haar (schoon)dochters. Geen idee welk merk hun hebben, maar ze word in ieder geval gelukkiger van de joolz aer 😅